صفحه اصلی / استان ها / لرستان / توزیع ۱۰ میلیارد مترمکعب آب در شبکه‌های مدرن

تعرفه دریافتی ۱۶ تومان است؛

توزیع ۱۰ میلیارد مترمکعب آب در شبکه‌های مدرن

معاون برنامه‌ریزی شرکت مدیریت منابع آب ایران بر مدیریت کمی و کیفی منابع آب تأکید کرد.

آب

 

به گزارش کسب و کار نیوز، مهندس سیاری در جلسه‌ با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونین و مدیران آب منطقه‌ای استان اظهار کرد: هماهنگی بین تمام کارکنان مجموعه و صرفه‌جویی در منابع شرکت در پیشبرد اهداف شرکت بسیار مهم و ضروری است.

وی ادامه داد: بر اساس صورت‌های مالی سال ۹۵، ۱۰ میلیارد مترمکعب آب در شبکه‌های مدرن توزیع شده است.
 

سیاری تصریح کرد: بالاترین تعرفه دریافتی آب تنظیم‌شده برای هر مترمکعب آب ۱۶ تومان بوده که بسیار ناچیز است بنابراین ما باید به دنبال اصلاح زیرساخت‌ها باشیم.

وی افزود: لرستان دارای ظرفیت خوبی در بحث گردشگری است و با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در کنار سدها، بندها و استفاده از طرح‌های زودبازده گردشگری اعتبارات لازم را در این زمینه می‌توان فراهم و از درآمد حاصل برای شرکت استفاده کرد.
 

این مسئول اخذ تعرفه آب بسته‌بندی، آبزی‌پروری و حق‌النظاره کشاورزی را از دیگر راه‌های کسب درآمد شرکت برشمرد.

در ادامه این جلسه رضا میرزایی مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان نیز با اشاره به ظرفیت منابع آبی استان بیان کرد: در سال جاری میانگین بارندگی در استان ۵۲۸ میلی‌متر بوده که نسبت به میانگین سال قبل ۱۰ درصد و نسبت به آمار بلندمدت، ۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: درآمد شرکت در سال ۹۶ نسب به دوره مشابه در سال ۹۵، ۵۰ درصد افزایش داشته و تغییرات مدیریتی در شرکت باعث فعال شدن و چابک سازی فعالیت‌های شرکت شده است.

میرزایی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، عملیاتی کردن طرح سازگاری با کم‌آبی، ادامه طرح احیاء و تعادل بخشی با استفاده از ظرفیت‌های استانی و پیگیری تخصیص‌های آبی پروژه‌های خرد و کلان در سال‌های گذشته از مهم‌ترین اولویت‌های استراتژیک شرکت آب منطقه‌ای لرستان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.