صفحه اصلی / استان ها / لرستان / ایجاد پارک بازی در بام خرم‌آباد
ایجاد پارک بازی در بام خرم‌آباد

ایجاد پارک بازی در بام خرم‌آباد

استاندار لرستان از ایجاد پارک بازی در بام خرم‌آباد خبر داد.

شهربازی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر سید «موسی خادمی» در بازدید از بام برای جانمایی پارک بازی اظهار کرد: بام خرم‌آباد یک استعداد و پتانسیل مهم برای شهر محسوب می‌شود که کارهای خوبی در آن انجام شده است.

وی با بیان این‌که می‌توانیم اقدامات بهتری نیز در این مکان انجام دهیم، افزود: هزینه‌های زیادی در این مکان شده اما نتوانسته‌ایم آورده‌ای برای جامعه داشته باشیم.

خادمی خاطرنشان کرد: باید بهره‌برداری‌های لازم را با ایجاد فعالیت‌های جذاب از این مکان ببریم و به اقتصاد نیز کمک کنیم.

استاندار لرستان ادامه داد: در همین راستا مشاور، طرح کلی ایجاد پارک بازی با حفظ و رعایت بحث‌های محیط زیستی و منابع طبیعی در نظر گرفته و قرار است پروژه‌ای جذاب، گردشگرپذیر و درآمدزا ایجاد شود.

وی با بیان این‌که گزارش این طرح آماده شده و این هفته‌ اعلام می‌شود، افزود: مطابق با کار مشاور و بر اساس طرح پیشنهادی وی فراخوان سرمای‌ گذاری داده می‌شود و حمایت‌های خود را از آن خواهیم داشت.

خادمی با اشاره به ایجاد پارک بازی در بام خرم‌آباد گفت: بیشتر تمرکز کار روی ایجاد شهربازی مدرن در این منطقه است و منابع هم پیش‌بینی و معین شده‌اند که به دنبال پیدا کردن نقطه مناسب برای ایجاد آن هستیم.

استاندار لرستان با بیان این‌که در چند روز آینده برای این پروژه به جمع‌بندی خواهیم رسید، گفت: بین ۷ تا ۸ میلیارد تومان هزینه برای این طرح نیاز است که بیش از ۵۰ درصد آن تامین شده و مشکلی در این رابطه نخواهیم داشت؛ تنها باید زمین مناسب آن را پیدا کنیم.

وی به باغ وحش کاسیت نیز اشاره کرد و افزود: این طرح بدون مطالعه انجام شده است، در این رابطه باید بررسی بیشتری صورت پذیرد و تصمیم بگیریم که وجود آن چقدر ضرورت دارد چراکه باید مقوله بهداشت و تغذیه این حیوانات تامین شود و اگر این موارد رعایت نشوند نمی‌توان به صرف داشتن باغ وحش جان این موجودات را به خطر انداخت.

خادمی اظهار کرد: سعی می‌کنیم که باغ وحش نیز در طرح پارک بازی گنجانده شود اما نیاز به بررسی بیشتری دارد.

استاندار لرستان در خصوص ساختمان امید نیز گفت: قرار بود از محل فروش ساختمان قدیمی استانداری و سایر املاک دولت درون شهر این بنا ساخته شود که متاسفانه تنها یک سوم اعتبار مورد نیاز تامین شده و باید به فکر مابقی آن باشیم.

وی با اشاره به این‌که حدود ۶۰ میلیارد تومان دیگر پول برای تکمیل ساختمان نیاز است، گفت: هم اکنون مشکل تامین اعتبار داریم و رقم مورد نیاز نیز بالا است؛ بخش زمان‌بر ساختمان به اتمام رسیده و تنها هزینه‌بر آن مانده که در صورت تامین منابع مورد نیاز آن پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.