صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / امام جمعه اهواز: مسئولان به جای هواپیما با قطار سفر کنند
امام جمعه اهواز: مسئولان به جای هواپیما با قطار سفر کنند

/افتتاح قطار ریل باس شهری اهواز/

امام جمعه اهواز: مسئولان به جای هواپیما با قطار سفر کنند

با حضور عضو هیات مدیره و معاون مسافری راه آهن ایران قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس- اهواز-کارون-میان دشت افتتاح شد.

ریل باس

به گزارش کسب و کار نیوز، امروز ۷شهریورماه با حضور سعید رسولی و سید حسن موسوی قطار ریل باس شهری برای مسیر ایستگاه قدس- اهواز- کارون تا میان دشت افتتاح شد.

این ریل باس جدید با ظرفیت ۳۲۰ نفر در مسیرهای پر تردد شهری اهواز به کار جابجایی مسافران می‌پردازد. در مرحله اول حرکت قطار از ایستگاه قدس – اهواز – کارون – میاندشت و بالعکس است و پس از آن با ایجاد توقفگاه هایی در مسیر شرایط برای سوار و پیاده شده مسافران فراهم خواهد شد.

در حال حاضر برنامه این است که ریل باس در ساعت ۷:۳۰ دقیقه از ایستگاه قدس به اهواز و سپس کارون تا میاندشت حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این مراسم گفت: راه آهن در بعضی از شهرها نیاز به توجه خاص دارد و باید برای حل مشکلات راه آهن در آن شهرها تلاش شود. 

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در مراسم افتتاح قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس_اهواز_کارون_ میاندشت که امروز ۷شهریور ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برنامه افتتاح قطار ریل باس اهواز کاری بسیار ارزشمند است که توسط راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خوزستان اجرایی شد. از روند کار راه آهن در خوزستان راضی هستم و خدماتی که در این زمینه از سوی آن ها در استان ارائه شده تا کنون بسیار خوب بوده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به افزایش قیمت بلیط هواپیما در بازار به مدیران توصیه کرد: من تصمیم گرفته‌ام که از این به بعد به دلیل افزایش قیمت پروازها با قطار تردد کنم و در این زمینه به مسولان نیز توصیه می‌کنم تا با قطار تردد کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.