صفحه اصلی / استان ها / سمنان / افتتاح واحد تولید نساجی گرمسار با حضور وزیر صنعت
افتتاح واحد تولید نساجی گرمسار با حضور وزیر صنعت

افتتاح واحد تولید نساجی گرمسار با حضور وزیر صنعت

یک واحد تولیدی نساجی با ظرفیت تولید 34هزار تن انواع گونی پلی پروپیلن با حضور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در گرمسار به بهره‌برداری رسید.

شریعتمداری

به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت مهربان الیاف واقع در شهرک صنعتی فجر گرمسار در آیینی با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت ، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، کاتب نماینده گرمسار و شماری از مسوولان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان در همین ارتباط گفت: تولیدی نساجی در شهرستان گرمسار با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای حدود ۵۰ نفر در گرمسار افتتاح شده است.

اسودی با اشاره به برنامه های امروز وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و نشست با صاحبان صنایع و کارآفرینان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت ، معدن و تجارت در گرمسار است.

وی با بیان اینکه امروز سه طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال و اشتغال ۲۷۰ نفر با حضور وزیر افتتاح می‌شود، ادامه داد: دکتر شریعتمداری بعد از گرمسار برای افتتاح چند پروژه راهی سمنان می‌شود.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین برنامه خود در مرکز استان از خط تولید شرکت عقاب افشان در سمنان بازدید و سپس خط تولید یک شرکت اتومبیل سازی را با سرمایه‌گذاری ۱۱۲۵میلیارد ریال و اشتغال افتتاح خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه برنامه سفر شریعتمداری به استان سمنان طرح توسعه شرکت شیمیایی کلران در سمنان با ظرفیت تولید سالانه ۱۵هزار تن کلرور کلسیم و ۱۶۸۰۰ تن سود سوزآور مایع و با سرمایه‌گذاری حدود ۲۷۰ میلیارد ریال را به بهره‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این طرح توسعه ،زمینه اشتغال حدود ۵۰ نفر فراهم می‌شود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.