صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / عطایی، عطای ارومیه را به لقایش بخشید
عطایی، عطای ارومیه را به لقایش بخشید

عطایی، عطای ارومیه را به لقایش بخشید

بهروز عطایی پس از فسخ قراردادش با تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: قید شهرداری ارومیه را زده‌ام.

تیم ملی والیبال جوانان - بهروز عطایی

به گزارش کسب و کار نیوز اظهار کرد: بلاتکلیفی تیم باعث شد که قید هدایت شهرداری ارومیه را بزنم. قرار بود من تیمی را هدایت کنم که برای قهرمانی بسته می‌شود و با این تفکر من پیشنهاد سرمربی‌گری شهرداری ارومیه را قبول کردم. برایم تنها قهرمانی مهم بود و دومی با سوم شدن یا هشتم شدن هیچ تفاوتی ندارد. گویا برای مسئولان شهر هم قهرمانی مهم نبود و با توجه به تغییر نگرش در کاهش هزینه‌ها تا ۳۰ درصد و تنش بین مسئولان شهر ارومیه تصمیم به عدم همکاری گرفتم.

او تصریح کرد:‌ قرار بود فردا جلسه‌ای بین من و شهردار ارومیه برگزار شود اما وقتی باخبر شدم که قرار است هزینه‌ها تا ۳۰ درصد کاهش یابد، تصمیم گرفتم تا در جلسه فردا نیز حضور نداشته باشم چرا که مطمئنا با چنین وضعی قهرمانی میسر نیست. جدا از این مسائل کار کردن در جو والیبال ارومیه سخت است و در سالی که می‌شد قهرمان شوند، افراد دیگری اجازه ندادند.

عطایی درخصوص وضعیت محمودی و موسوی با توجه به فسخ قراردادش گفت: با توجه به کاهش هزینه‌ها فکر نمی‌کنم این بازیکنان نیز تمایل داشته باشند تا در شهرداری ارومیه بمانند و به نظرم به تیم‌های دیگری بروند.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در پایان گفت: هرچند مسئولان سیاسی شهر اعلام کردند که مشکل حل شده است اما تنها مشکل انحلال باشگاه حل شد و در اینکه با چه کیفیتی در فصل پیش رو تیم‌داری خواهند کرد چیزی معلوم نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.