صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ارائه ۲۰۰ پروژه علمی دانش‌آموزی در هفتمین جشنواره کشوری جابربن حیان
ارائه ۲۰۰ پروژه علمی دانش‌آموزی در هفتمین جشنواره کشوری جابربن حیان

ارائه ۲۰۰ پروژه علمی دانش‌آموزی در هفتمین جشنواره کشوری جابربن حیان

هفتمین جشنواره کشوری جابر بن حیان با شرکت ۲۰۰ پروژه علمی دانش‌آموزی به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد.

جشنواره دانش آموزی جابربن حیان

به گزارش کسب و کار نیوز، هفتمین جشنواره کشوری جابر بن حیان با شرکت ۲۰۰ پروژه علمی دانش‌آموزی و ۱۳۰ دانش‌آموز با هدف زمینه‌سازی اهداف دوره ابتدایی در سند راهبردی آموزش‌وپرورش، اشاعه روحیه پژوهش، پرسش‌گری در دوره ابتدایی، تقویت کاوشگری (تحریک و هدایت حس کنجکاوی)، بهره‌گیری فعال از فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی و تقویت کار گروهی و پرهیز از رقابت‌جویی از سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

برنامه‌های جنبی و فوق‌برنامه مانند برگزاری نماز جماعت، مسابقات متنوع، جنگ شادی، تبریز گردی  و همچنین برنامه‌های شاد و مفرح دیگری برای دانش‌آموزان برگزار شد.

حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش در این خصوص گفت: جشنواره جابر بن حیان یکی از فرصت‌هایی است که می‌تواند سبب شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری شود و ما باید این کار را از دبستان‌ها شروع کنیم.

وی با تأکید بر اینکه این دانشمندان کوچک سرمایه‌های بزرگ و آینده‌سازان کشورند، خاطرنشان کرد: ما با خرسندی به همه جهانیان و خصوصاً آن‌هایی که با ذهن‌های محدود و مادی‌نگرشان تصور می‌کنند اراده ملت ایران را می‌توانند به بند بکشند، اعلام می‌کنیم که با داشتن چنین دانشمندان کوچکی بیشتر از گذشته دلمان به آینده روشن است و مطمئن هستیم با یاری خداوند به‌تمامی موانع غلبه خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.