صفحه اصلی / استان ها / قزوین / اعلام موجودی صاحبان انبارها به دستگاه‌های نظارتی/ برخورد قانونی با حفر چاه‌های غیرمجاز
اعلام موجودی صاحبان انبارها به دستگاه‌های نظارتی/ برخورد قانونی با حفر چاه‌های غیرمجاز

استاندار در پاسخ به پرسش‌ خبرنگاران عنوان کرد

اعلام موجودی صاحبان انبارها به دستگاه‌های نظارتی/ برخورد قانونی با حفر چاه‌های غیرمجاز

استاندار قزوین گفت: صاحبان انبارها موظف‌اند موجودی خود را به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند در غیراینصورت با آن‌ها برخورد قضائی خواهد شد، ضمن این‌که نیروهای نظارتی و امنیتی در پی کشف انبارهای پنهان استان نیز هستند.

استاندار قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز، «عبدالمحمد زاهدی» استاندار قزوین ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در بخش پاسخ به پرسش خبرنگاران ضمن اشاره به بی‌دقتی در انتخاب زمان برای برگزاری کنسرت یک خواننده اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در بسیاری از شهرهای کشور امشب کنسرت برگزار می‌شود و بلیط های آن فروخته‌شده است در قزوین نیز به دلیل فروش بلیط امکان لغو کنسرت وجود ندارد اما همچنان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین تأکیدداریم که برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مواردی یک تقویم فرهنگی ویژه داشته باشند.

استاندار قزوین در پاسخ به پرسش مربوط به آمار پروژه‌های عمرانی دولت در قزوین خاطرنشان کرد: ۱۱۴۷ پروژه عمرانی و زیربنایی در روستاها و شهرها داریم و پروژه‌های شاخص مربوط به شرکت توزیع برق و جهاد کشاورزی است که در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت کارخانه‌ها افزود: پیش از نوسانات قیمت ارز کارخانه‌ها روال عادی داشت و مشکلات واحدهای تولیدی با مشاوره بخش خصوصی حل شد اکنون نیز با نظرخواهی هرروزه از بخش خصوصی برای حل معضلات تلاش می‌کنیم.

زاهدی با اشاره به برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز خاطرنشان کرد: به علت ایجاد مشکل برای آب‌های زیرزمینی با حفر چاه‌های غیرمجاز برابر قانون برخورد خواهیم کرد و از همه مردم می‌خواهیم اگر کسی را می‌شناسند که با تخلف از قانون از این مورد سوءاستفاده می‌کنند آن را به ما معرفی کنند.

وی با اشاره به این‌که مشکلات اقتصادی واقعیت جامعه است، تصریح کرد: قیمت ارز افزایش پیداکرده و مردم به لحاظ اقتصادی تحت‌فشار هستند اما هر سه قوه تلاش می‌کنند با برنامه‌ریزی به مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر کمک کنند.

استاندار قزوین با اشاره به توزیع کالاهای کشف‌شده اعلام کرد: برای توزیع کالاهای احتکاری باید حکم صادره از سوی دادگاه داشته باشیم لذا هر زمان حکم دادگاه به دست ما برسد این کالاها در فروشگاه‌ها و تعاونی‌های سراسر استان بین مردم توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که ۱۲۴ انبار شناخته‌شده در قزوین وجود دارد، تصریح کرد: در شرایط فعلی صاحبان این انبارها موظف‌اند موجودی خود را به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند در غیراینصورت با آن‌ها برخورد قضائی خواهد شد، ضمن اینکه نیروهای نظارتی و امنیتی در پی کشف انبارهای پنهان استان نیز هستند.

«علی فرخزاد» معاون عمرانی استاندار قزوین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر ادامه پروژه پل امام رضا(ع) اظهار کرد: احداث این پل بر اساس طرح جامع ترافیکی صورت گرفته و سرمایه‌گذاری آن نیز انجام‌شده است و با ادامه آن حدود ۸۰۰ متر از باغات باغستان از بین خواهد رفت.

وی افزود: ادامه احداث این پل تا زمانی که تکلیف آن ۸۰۰ متر باغستان مشخص نشود میسر نخواهد بود.

«منوچهر حبیبی» معاون اقتصادی استاندار قزوین در این نشست با اشاره به وضعیت صادرات استان در ۴ ماهه نخست ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته اعلام کرد: این میزان ۴۲ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: آمار اشتغال به‌صورت مداوم توسط سامانه رصد بررسی می‌شود و در کارگروه اشتغال به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار افزود: در تأمین کالاهای مورد نیاز مردم هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر در توزیع و قیمت مشکلی به وجود آمده دستگاه‌های نظارتی باید وارد میدان شوند.

حبیبی یادآور شد: رسانه‌ها باید امیدآفرینی کنند تا اعتماد مردم به دولتمردان جلب شود، چون ما می‌دانیم مشکل اقتصادی وجود دارد اما می‌کوشیم با مدیریت صحیح کمترین فشار اقتصادی بر مردم وارد شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.