صفحه اصلی / استان ها / البرز / شیب صعودی مددجویان در البرز/ پرداخت اجاره دشوار شده
شیب صعودی مددجویان در البرز/ پرداخت اجاره دشوار شده

مدیرکل کمیته امداد البرز مطرح کرد؛

شیب صعودی مددجویان در البرز/ پرداخت اجاره دشوار شده

مدیرکل کمیته امداد البرز به تاثیر نوسانات اقتصادی بر افزایش تعداد مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: طی چند ماه گذشته در تعداد مددجویان شیب صعودی قابل توجهی داشته‌ایم.

کمیته امداد

محمد محمدی‌فرد در گفت‌ وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته ۱۰۰۰ خانوار به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اضافه شده و حالا این نهاد از ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار حمایت می‌کند. بدون شک تا پایان سال خانوارهای بیشتری تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهند گرفت.

وی افزود: تأمین مسکن یکی از مهمترین دغدغه‌های مددجویان کمیته امداد است و با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی و نوسات شدیدی که طی ماه‌های اخیر در بازار مسکن ایجاد شده خرید یا پرداخت اجازه خانه برای اکثر آنها به امری دشوار تبدیل شده است. در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ خانوار مددجو در استان فاقد مسکن هستند و بخش عمده‌ای از منابع مالیشان صرف پرداخت اجاره خانه می‌شود.

محمدی‌فرد افزود: در نظر داریم برای رفع مشکل تعدادی از این خانوارها، با فراهم آوردن شرایط و تسهیلاتی ویژه، امکان واگذاری کلید چندین واحد مسکن مهر به آنها را فراهم کنیم. چون برخی از واحدهای مسکن استان از لحاظ امکانات دسترسی و زیرساخت‌ها وضعیت مناسبی ندارند، تلاش داریم واحدهایی که به مددجویان واگذار می‌شود از بهترین موقعیت برخوردار باشند.

وی اظهار کرد: کارشناسان کمیته امداد در مورد خانواده‌ای که می‌خواهد تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد تحقیق می‌کنند و این طور نیست که هر کس ادعای نیازمندی کرد بتواند از خدمات این نهاد بهره‌مند شود بنابراین مددجویان کمیته امداد نیازمند واقعی هستند و به همین خاطر خدمات حمایتی دریافت می‌کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.