صفحه اصلی / استان ها / لرستان / بانوان کارمند نیاز ویژه به ورزش دارند
بانوان کارمند نیاز ویژه به ورزش دارند

بانوان کارمند نیاز ویژه به ورزش دارند

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان لرستان از افزایش سانس‌ سالن‌ها برای بانوان استان خبر داد.

ورزش بانوان

‌فرازنه جمال‌شرف در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان داریم و در این راستا به جز سالن شهید چاغروند خرم‌آباد سایر سالن‌های استان از ساعت ۷ صبح تا  16:30 یا ۱۷ در اختیار بانوان هستند.

وی ادامه داد: برای سالن و استخر کوثر خرم‌آباد نیز برنامه داریم که این تایم را تا ساعت ۱۹ افزایش دهیم و به مرور این مکان را به بانوان اختصاص دهیم که البته نیاز به زمان دارد.

جمال‌شرف با تأکید بر اینکه بانوان کارمند نیاز ویژه به ورزش دارند، افزود: حدود هفت تا هشت دستگاه در استان سالن و استخر دارند که می‌توانند به ما کمک کنند و در این راستا با ناهید پرویزپور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان صحبت کرده‌ایم.

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: برای یک خانم کارمند سخت است که بلافاصله بعد از زمان اداری به سالن یا استخر برود اما اگر وقت کافی داشته باشد، می‌تواند بعد از اداره استراحت کند و سپس به ورزش بپردازد.

وی اضافه کرد: یک اداره به تنهایی نمی‌تواند جوابگوی این کار باشد و به کمک سایر دستگاه‌ها هم نیاز داریم.

جمال‌شرف با بیان اینکه به ورزش کارکنان خیلی اعتقاد داریم، تصریح کرد: در این راستا هر دو سه ماه یکبار رقابت رشته‌های متفاوت را برای بانوان کارمند استان برگزار می‌کنیم و استقبال هم خوب بوده است.

وی با بیان اینکه نیاز داریم که مدیران در بحث ورزش کارکنان بیشتر همکاری کنند، افزود: اگر خانم‌ها بانشاط باشند می‌توانند مادران و کارمندان خوبی نیز باشند و جامعه‌ای که بانوان بانشاطی داشته باشد، بدون‌شک به مراتب بهتر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.