چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / ایلام / خانه مسافرهای مهران بی‌نصیب از حضور زائران عتبات!
خانه مسافرهای مهران بی‌نصیب از حضور زائران عتبات!

خانه مسافرهای مهران بی‌نصیب از حضور زائران عتبات!

مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام گفت: باید در توزیع مسافران که عموما زائران عتبات هستند در خانه مسافرهای مهران عدالت رعایت شود نه اینکه فقط دو مهمانسرای حج و زیارت و شمسا از این فرصت بهره‌مند شوند.

از مهران تا کربلا- حمید سنجری/ ایلام

به گزارش کسب و کار نیوز، ‌«عبدالمالک شنبه‌زاده» در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در شهرستان مهران ۶۰ خانه‌مسافر داریم که بنا به اهمیت استحکام بناها دارای پایان کار بودن این واحدها محرز شده است.

وی با بیان اینکه از مدیریت حج و زیارت استان انتظار می‌رود در توزیع مسافر بین خانه‌مسافرخانه‌ها عدالت را رعایت کند، تصریح کرد: متولیان این واحدهای اقامتی معتقدند حج و زیارت و شمسا مسافران را بر اساس عدالت در بین خانه مسافرها تقسیم نمی‌کنند و برخی از این واحدهای اقامتی از حضور مسافر بی‌نصیب می‌مانند.

استاندار ایلام نیز در این زمینه اظهار کرد: باید با ایجاد جذابیت و اطلاع‌رسانی درست زمینه شب ماندگاری زائران عتبات را در استان فراهم کرد.

وی تاکید کرد: اینکه حج و زیارت در سیستم گردشگری راه پیدا کند اشتباه است  و باید در گسیل داشتن مسافران به خانه‌مسافرها عدالت رعایت شود تا همه فعالان این عرصه از این نعمت متنعم شوند.

موضوع ساماندهی خانه مسافرهای مهران یکی از دستورات نشست اقتصاد مقاومتی بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.