صفحه اصلی / استان ها / لرستان / مجوز اولیه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد اخذ شده است
مجوز اولیه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد اخذ شده است

مجوز اولیه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد اخذ شده است

‌نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: مجوز اولیه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد اخذ شده است‌.

منطقه ویژه اقتصادی

‌محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته اکنون مجوز اولیه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد اخذ شده و این منطقه ویژه در اسراع وقت ممکن است در کنار چند استان در مجلس به تصویب برسد که با راه‌اندازی این منطقه مزیت‌های زیادی برای بخش خصوصی ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: بارها و بارها به فعالان بخش خصوصی، دولت، بخش آزاد و سرمایه‌گذاران گفته شده که آنچه که در حوزه قانون‌گذاری، نظارت و ارتباطات نیاز است، مجمع نمایندگان لرستان آمادگی ۱۰۰ درصدی را برای رایزنی و مذاکره با مقامات ارشد کشوری و هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری دارند.

بیرانوندی اضافه کرد: به عنوان نمونه در حوزه گردشگری بارها و به کرات اعلام شده است که آمادگی رایزنی با مسئولان ارشد کشوری وجود دارد و رد سایر بخش‌ها همچون صنعت، معدن و کشاورزی همین آمادگی مهیاست.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی یادآور شد: در بسیاری از حوزه‌ها لرستان  دارای پتانسیل‌های بسیار بالایی است، به عنوان نمونه در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی پتانسیل خوبی در استان وجود داشته و با عنایت به تسهیلات که اکنون پرداخت می‌شود، می‌توان شاهد انجام اقدامات مناسبی در این حوزه بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری نیز می‌توان با اندک خلاقیت و مدیریت لرستان را دگرگون کرد چراکه جاذبه‌های زیادی در این وجود دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.