صفحه اصلی / استان ها / لرستان / وزارت نیرو در سوء مدیریت سد و نیروگاه رودبار پاسخگو باشد
وزارت نیرو در سوء مدیریت سد و نیروگاه رودبار پاسخگو باشد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

وزارت نیرو در سوء مدیریت سد و نیروگاه رودبار پاسخگو باشد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو در مورد سوء مدیریت در مجموعه سد و نیروگاه رودبار لرستان پاسخگو باشد.

محمد خدابخشی

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، محمد خدابخشی با یادآوری باز شدن دریچه‎های سد رودبار و گرفتار شدن دو روستایی به همراه ۵۰ راس گوسفند در رودخانه رودبار الیگودرز، اظهار کرد: بر اساس گزارشات دیروز دو نفر از اهالی روستای شاروند و پندکی و ۵۰ راس گوسفند با باز شدن دریچه‎های تولید برق سد رودبار در وسط رودخانه رودبار گرفتار شدند که با اقدام فوری و اعزام یک بالگرد به منطقه افراد گرفتار نجات یافتند.

وی بر لزوم پاسخگویی مسئولان وزارت نیرو در خصوص سوء مدیریت در مجموعه سد و نیروگاه رودبار لرستان تاکید کرد و افزود: با بالا آمدن سطح آب رودخانه در برخی ساعات شبانه روز راه دسترسی به روستاهای وارک و روستاهای پایین دست آن مسدود می‎شود، این در حالی است که اقدام مناسب و شایسته‌ای از سوی سد و نیروگاه روبار لرستان برای رفع این معضل انجام نشده است.

خدابخشی ادامه داد: متاسفانه به دلیل سوء مدیریت در مجموعه سد و نیروگاه رودبار لرستان مشکلات زیادی برای مردم منطقه به وجود آمده است که ‌می‎طلبد وزارت نیرو با اتخاذ تدابیر ویژه به سوء مدیریت در این مجموعه پایان داده و از بروز مشکلات بیشتر برای مردم جلوگیری کند.
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.