صفحه اصلی / استان ها / لرستان / تاکید یک مسئول بر نظارت بیشتر در مناسب‌سازی اماکن عمومی
تاکید یک مسئول بر نظارت بیشتر در مناسب‌سازی اماکن عمومی

تاکید یک مسئول بر نظارت بیشتر در مناسب‌سازی اماکن عمومی

‌معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: نظام مهندسی استان روی مناسب‌سازی واحدها و اماکن عمومی نظارت بیشتری داشته باشد.

معلول

‌مراد سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مناسب‌سازی برای افراد معلول، کودکان و سالمندان باید در استان انجام شود.

 وی ادامه داد: با راه و شهرسازی استان تفاهم‌نامه‎ای مبنی براینکه واحدهایی که احداث می‌شوند باید مناسب‌سازی شده و سپس تحویل بهزیستی داده شود.

 معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان با تاکید براینکه انتظار داریم مطابق با استانداردهای مدنظر در خصوص معلولین، مناسب سازی‌ها انجام و سپس واحدها و اماکن تحویل بهزیستی شود، خاطرنشان کرد: انتظار داریم نظام مهندسی استان روی مناسب‌سازی واحدهای مسکونی و اماکن عمومی نظارت بیشتری داشته باشد.

 سیفی گفت: واحدهای مسکونی ساخته شده نیاز است به گونه‌ای مناسب سازی شوند تا افراد معلول و ناتوان کودکان و سالخوردگان بتوانند به راحتی  از اماکن عمومی و واحدهای مسکونی استفاده و همه چیز در دسترس آنان باشد.

وی یادآور شد: متولیان امر مناسب‌سازی باید روی خدمات عمومی نظارت داشته تا مناسب‌سازی بر اساس استانداردهای لازم انجام ‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.