صفحه اصلی / استان ها / لرستان / روزانه ۴۰ تن پسماند جامد وارد چرخه زیستی می‌شود
روزانه ۴۰ تن پسماند جامد وارد چرخه زیستی می‌شود

روزانه ۴۰ تن پسماند جامد وارد چرخه زیستی می‌شود

فرماندار شهرستان سلسله گفت: روزانه ۴۰ تن پسماند جامد وارد چرخه زیستی می‌شود.

پسماند

به گزارش کسب و کار نیوز ، شریف خسروی در بازدید از سایت دفن زباله شهرستان که با هدف تعیین مکانی مناسب و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی انجام شد، بیان کرد: در شهرهای الشتر و فیروزآباد روزانه ۴۰ تن پسماند جامد با ترکیبات متفاوت وارد چرخه زیستی می‌شود.

وی ادامه داد: باید گفت مکان فعلی دفن پسماندها که در منطقه قرار دارد، نامناسب است و این مساله سبب آلودگی آب‌های زیرزمینی در اثر نفوذ شیرابه زباله‌ها و منابع حیاتی از قبیل هوا، آب، خاک و چشم‌انداز طبیعی شهرستان شده است که این امر لزوم مکان یابی محل جدید برای دفن مواد زاید را ضروری می‌سازد.

خسروی در ادامه با اشاره به لزوم مکان‌یابی مناسب برای دفع اصولی زباله ها بیان کرد: طرح جدید برای انتقال پسماندهای شهری در مرحله اول باید قابلیت اجرایی داشته باشد و یافتن این مکان کار کارشناسی می‌خواهد.

فرماندار سلسله در ادامه از اداره محیط زیست شهرستان خواست با رایزنی نسبت به انتقال پسماندهای قابل بازیافت به سایت بازیافت شهرداری خرم‌آباد هماهنگی لازم را به عمل آورد.

خسروی همچنین در خصوص دفع نخاله‌های ساختمانی گفت: شهرداری الشتر با هماهنگی امور آب شهرستان در اسرع وقت نسبت به جانمایی سایت نخاله‌های ساختمانی سطح شهر اقدام کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.