سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / لرستان / نیاز ۱۰۰ درصدی واحدهای تولیدی لرستان به کمک دولت

نیاز ۱۰۰ درصدی واحدهای تولیدی لرستان به کمک دولت

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که واحدهای تولیدی استان نیاز صددرصد به کمک‌های دولت دارند، افزود: باید معضلات بخش تولید را برطرف کنیم تا حداقل برای تهیه مواد اولیه مشکلی نداشته باشند.

به گزارش کسب و کار نیوز،«مجید کیانپور» در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: باید به این ضرورت برسیم که از بخش خصوصی حمایت کنیم و از مرحله گفتار درمانی به عمل برسیم.

وی ادامه داد: مجوزهای غیرضروری برای سرمایه‌گذاری کم شود و اختیارات استانداران را افزایش دهیم.

کیانپور تصریح کرد: بخش خصوصی استان با مالیات مشکلات زیادی دارند، وصول مالیات در استان خیلی زیاد است و این موضوع با محرومیت استان همخوانی ندارد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بیمه هم مشکلات زیادی با بخش خصوصی استان دارد. تملک واحدها توسط بانک‌ها نیز یکی از مشکلات است. بیش از ۱۰ واحد گردشگری در استان تملک شده‌اند که نباید با تملک این واحدها به مستهلک‌تر شدن آن‌ها کمک کنیم.

کیانپور با بیان این‌که وضعیت بیکاری لرستان از مرز بحران گذشته است، اظهار کرد: علت پرداخت نکردن وام اشتغالزایی به روستاییان استان چیست و چرا بانک‌ها در این خصوص با استان همکاری ندارند؟

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید لرستان دو قدم به جلو برود معافیت مالیاتی و تسهیلات با نرخ ویژه در اختیار استان قرار گیرد. باید مشوق برای سرمایه‌گذاری در لرستان در نظر گرفته شود و گرنه در شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.