صفحه اصلی / استان ها / لرستان / مشارکت بنیاد در ساخت ۱۳۰ واحد درمانی در کشور
مشارکت بنیاد در ساخت ۱۳۰ واحد درمانی در کشور

مشارکت بنیاد در ساخت ۱۳۰ واحد درمانی در کشور

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: در مجموع برای ساخت 130 واحد درمانی به عنوان مجموعه‌های بهداشتی درمانی در کل کشور مشارکت داریم .

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سعید جعفری در حاشیه بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، با اشاره به وضعیت پروژه‌هایی در سطح کشور که از سوی بنیاد برکت در دست ساخت هستند، اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان قراردادی با وزارت بهداشت برای ساخت ۱۰ بیمارستان داریم که از این تعداد که ۱۲۰۰تخت را شامل می‌شود تاکنون شش بیمارستان را به بهره‌برداری رساندیم.

وی گفت: این بیمارستان‌های احداث شده در درگز، گرمسار، مینو دشت، میانه، فردوس و بانه بوده است.

جعفری از به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان ۹۶ تختخوابی قرچک ورامین در پنج شنبه این هفته خبرداد و با بیان اینکه بیمارستان بهار همدان آماده افتتاح است، افزود: همچنین بیمارستان نی‌ریز در استان فارس تا بهمن ماه امسال به اتمام می‌رسد و بیمارستان دزفول نیز تا پایان نیمه اول ۹۸ به اتمام خواهد رسید.

عضو هیأت مدیره بنیاد برکت بیان کرد: در کنار احداث این بیمارستان‌ها، مشارکت در ساخت خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت داریم.

وی گفت: در مجموع برای ساخت ۱۳۰ واحد درمانی به عنوان مجموعه‌های بهداشتی درمانی در کل کشور مشارکت داریم .

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت الکترونیک بنیاد برکت پیش گام بوده است، تاکید کرد: حتی در محرومترین نقاط کشور نظیر استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و حتی در مناطق محرومی نظیر پاوه، زهک و کلیبر خدمات سلامت الکترونیک را ارائه کردیم و اخیرا هماهنگی‌هایی با وزارت بهداشت داریم تا بتوانیم این خدمات را به پنج استان کشور تعمیم و توسعه دهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.