صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / ‌کمیته‌ای با حضور مدیرعاملان مناطق آزاد و استاندار هرمزگان تشکیل شود
‌کمیته‌ای با حضور مدیرعاملان مناطق آزاد و استاندار هرمزگان تشکیل شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

‌کمیته‌ای با حضور مدیرعاملان مناطق آزاد و استاندار هرمزگان تشکیل شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شهرستان قشم تحت مدیریت استان هرمزگان است و هر آنچه از عهده منطقه آزاد قشم در جهت توسعه استان هرمزگان بربیاید، انجام خواهیم داد.

حمیدرضا مومنی

‌به گزارش کسب و کار نیوز، ‌حمیدرضا مومنی در نشست هم‌اندیشی استاندار هرمزگان با مدیرعاملان مناطق آزاد کیش و قشم، افزود: این نشست‌ها می‌تواند فصل جدیدی از همکاری‌ها را رقم بزند و بتواند به الگویی مناسب برای سطح کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم کمیته‌ای با حضور مدیرعاملان مناطق آزاد و استاندار هرمزگان تشکیل شود، اضافه کرد: در این کمیته مسائل استان مطرح و تمامی اتفاقات اقتصادی که قرار است به وقوع بپیوندد در آن مطرح تا بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های جهت سرمایه‌گذاری در هرمزگان بهره‌مند شویم.

مومنی با بیان اینکه شرایط موجود الزام می‌کند که تعامل‌ها افزایش یابد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی منسجم می‌توانیم موفقیت را به خود نزدیک کنیم و منطقه آزاد قشم این آمادگی را دارد تا در راستای تعامل و همکاری گام بردارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه باید به سمت فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی مشترک برویم، اضافه کرد: منطقه آزاد قشم به‌شدت از این تعاملات و هماهنگی‌ها استقبال می‌کند و هر کمکی در جهت تحقق آن انجام خواهد داد.

وی در پایان گفت: شهرستان قشم تحت مدیریت استان هرمزگان است و هر آنچه از عهده منطقه آزاد قشم در جهت توسعه استان هرمزگان بربیاید، انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.