چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / الکل تولیدی در هرمزگان مازاد و آماده ارسال به سایر استان‌های کشور است
الکل تولیدی در هرمزگان مازاد و آماده ارسال به سایر استان‌های کشور است

معاون استاندار:

الکل تولیدی در هرمزگان مازاد و آماده ارسال به سایر استان‌های کشور است

کسب و کار نیوز:معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تولید الکل در هرمزگان به مرحله مازاد رسیده و آماده ارسال به سایر استان های کشور است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ایرج حیدری صبح امروز(۲۵ فروردین ماه) در جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان با فرمانداران، در گفت و گو با ایسنا، افزود: براساس گزارش شرکت غله و سازمان صمت استان کلیه اقلام ضروری مورد نیاز مردم نظیر برنج، روغن، شکر، گوشت و سایر کالاها به مقدار لازم تامین و ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه با اقدامات و تلاش های صورت پذیرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط نظیر سازمان صمت و شرکت غله اقلام ضروری ذخیره شده تا پایان سال پاسخگوی نیاز مردم استان است، تصریح کرد: اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان برای ماه مبارک رمضان به مقدار مورد نیاز تامین شده و در حال توزیع در سراسر استان است.

حیدری ادامه داد: در کنار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز براساس گزارش دستگاه‌های اجرایی ذیربط به میزان مورد نیاز تامین شده است و کمبودها در این رابطه به حداقل رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تولید الکل در هرمزگان به مرحله مازاد رسیده و آماده ارسال به سایر استان های کشور است، خاطرنشان کرد: کلیه واحدهای تولیدی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال هستند و در سال جهش تولید با بسیج امکانات و رفع موانع، تحقق این مطالبه مهم مقام معظم رهبری، در هرمزگان با جدیت دنبال می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار کرد: بسیاری از صنوف استان اقدامات خلاقانه و ابتکاری مناسبی برای مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم در حین انجام خدمت انجام می دهند که نیازمند اطلاع رسانی است.

در این نشست ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان های تابعه استان آخرین وضعیت بازار و تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم شهرستان‌های تابعه ‌را برای معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با حضورمدیران کل دستگاه‌های اجرایی تشریح و معاون اقتصادی استاندار دستورات لازم را جهت‌ رفع هرگونه مشکلات احتمالی صادر کرد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.