صفحه اصلی / استان ها / لرستان / تحصیل ۳۴۰۰ طلبه در حوزه‌های علمیه لرستان

تحصیل ۳۴۰۰ طلبه در حوزه‌های علمیه لرستان

مدیر حوزه‌های علمیه از تحصیل بیش‌از ۳۴۰۰ طلبه در حوزه‌های علمیه لرستان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام علی میناپور در مراسم آغاز دوره «میثاق طلبگی» حوزه‌های علمیه در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: تعداد ۲۰۰۰ طلبه لرستانی در قم حضور دارند که نشان از دین‌داری و عقاید مردم لرستان دارد.

وی اظهارکرد: برگزاری دوره میثاق طلبگی در دانشگاه فرهنگیان باعث می‌شود پیوند حوزه و دانشگاه تقویت و مبارک‌تر شود.

میناپور استفاده از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه را از نقاط شاخص دوره میثاق طلبگی لرستان ذکر کرد و ادامه داد: از حجت‌الاسلام محمدحسین حائری‌زاده از اساتید برجسته اخلاق و از ائمه جماعات حرم امیرالمومنین(ع) و حجت‌الاسلام حبیب‌الله حسینی از اساتید تدریس سطوح عالی حوزه‌های علمیه برای برگزاری این دوره یک هفته‌ای دعوت شده است.

وی با بیان این‌که در برگزاری در این دوره مدیران مدارس و معاونین تهذیب نقش اساسی داشتند، خاطرنشان کرد: معاونین تهذیب حوزه‌های علمیه یاور دلسوز مدیران و طلبه‌های حوزه‌های علمیه هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه لرستان با بیان این‌که کار تهذیبی و تربیتی در مدارس بدون همکاری معاونین تهذیب بی‌معناست، افزود: هدف نهایی در حوزه‌های علمیه، تربیت طلبه‌های با بصیرت و دلسوز است.

وی با بیان این‌که استان لرستان دارای مردمی کم‌توقع و پُر از نعمت‌های الهی است، اضافه کرد: هدف دیگر این است که بیشتر از استعدادهای بومی و استعدادهای نهفته استان استفاده کنیم.

میناپور افزود: در حال حاضر ۱۷۰۰ طلبه آقا و ۱۷۰۰ طلبه بانو در حوزه‌های علمیه لرستان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.