صفحه اصلی / استان ها / لرستان / حسین کریمی: جشنواره‌ای از فنون کشتی را باید در رده نونهالان شاهد باشیم

حسین کریمی: جشنواره‌ای از فنون کشتی را باید در رده نونهالان شاهد باشیم

عضو کمیته فنی پیکارهای کشتی آزاد دانش‌آموزی معتقد است در رده سنی نونهالان باید جشنواره‌ای از فنون کشتی را شاهد باشیم.

حسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، خاطرنشان کرد: برای اولین بار با هماهنگی، مساعدت و مشارکت آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی، کار بسیار قشنگ و پسندیده برگزاری کشتی دانش‌آموزان نونهالان را شاهد هستیم که امیدوارم چنین رقابت‌هایی ادامه داشته باشد. کشتی‌گیران این رده سنی همه دانش‌آموز هستند که باید نخبگان مدارس را انتخاب و با همکاری فدراسیون کشتی به آن نتیجه دلخواه برسیم.

کریمی اضافه کرد: با توجه به شرایط سنی اکثر کشتی‌گیران خیلی خوب هستند و دارای استعداد بوده، ۳۲ تیم از سراسر کشور شرکت کرده‌اند و جای خوشحالی است که این استعدادها را دیدیم و امیدوارم برای کشتی ما پشتوانه‌های خوبی شود.

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در ادامه گفت: پیکارهای نونهالان آسیا برای اولین بار بنیان نهاده شده و میزبانی آن را استان البرز قبول کرده که با توجه به نزدیکی مسابقات امیر توکلیان به عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه احتمالا سرمربی تیم ما باشد و بعد از همین مسابقات نیز سایر اعضای کادر فنی را انتخاب می‌کند.

وی درباره این که امکان دارد خودش هم جزو کادر فنی تیم نونهالان باشد، گفت: از وقتی که مربی شده‌ام در حال خدمت به نونهالان و نوجوانان در باشگاه خودم بودم و خدا را شاکرم که در رده جوانان و بزرگسالان افتخار خدمت به تیم ملی را داشته‌ام. الان هم اگر به بنده احتیاج باشد برای خدمت‌گذاری حاضرم.

کریمی در ادامه بیان کرد: نفرات ملی‌پوش نونهال از دل همین رقابت‌ها انتخاب می‌شوند و با توجه به کشتی‌های زیبا و باکلاسی که شاهد بوده‌ایم می‌توانیم به موفقیت در پیکارهای قهرمانی آسیا خوشبین باشیم.

وی در پایان گفت: می‌خواهم به همکارهای خودم (مربی‌های پایه) توصیه کنم که بیشتر روی مسائل فنی کار کنند. ما نباید شاهد باشیم در انتخابی تیم ملی نونهالان کشتی‌ها یک ـ یک یا دو ـ دو تمام شود و باید جشنواره‌ای از فنون را داشته باشیم که امیدوارم مربی‌های پایه بیشتر در این زمینه کار کنند و تکیه آنان به مسائل فنی و گرفتن امتیاز فنی باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.