صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / مرگ سرنشین وانت نیسان در حادثه سقوط به رودخانه دز
مرگ سرنشین وانت نیسان در حادثه سقوط به رودخانه دز

مرگ سرنشین وانت نیسان در حادثه سقوط به رودخانه دز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مرگ یک سرنشین در حادثه سقوط وانت نیسان به رودخانه دز خبر داد.

سقوط به دره

عبدالحسین معظم‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۸:۴۴ سه‌شنبه (۱۲تیرماه) طی تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش غرق شدن یک دستگاه وانت نیسان در رودخانه دز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله اکیپ‌های غواصی و امداد و نجات از ایستگاه‌های عملیاتی شماره یک و سه به محل حادثه واقع در جنوب شرقی جاده ساحلی جنب پل شناور اعزام و سریعا اقدام به عملیات جستجو و غواصی در این منطقه کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: آتش‌نشانان بلافاصله توسط قایق امداد ساحلی مستقر در این منطقه (محسن معینی) اقدام به گشت‌زنی و غواصی کردند و پس از دو ساعت موفق به کشف خودرو شدند.

وی تصریح کرد: خودروی مذکور در لحظه حادثه با ایراد موتوری و در حال بکسل توسط خودروی دیگری بوده و با پاره شدن طناب و برگشت به سمت عقب متاسفانه در آب سقوط کرده و در فاصله ۵۰۰ متری از پل شناور در عمق سه متری آب متوقف می‌شود.

معظم‌فر در ادامه گفت: آتش‌نشانان پس از فیکس کردن خودرو در رودخانه، توسط وینچ خودرو امداد و نجات اقدام به بیرون آوردن خودرو کردند و با استفاده از ست هیدرولیک اقدام به بریدن سقف خودر کرده و جسد یک زن میانسال که سرنشین خودرو بوده را از خوردو خارج و به سازمان باغ بهشت منتقل کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ضمن تقدیر و تشکر از اکیپ‌های امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‌نشانی از نیروهای عملیاتی که در این عملیات به یاری آتش‌نشانان آمدند صمیمانه قدردانی کرد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.