صفحه اصلی / استان ها / گلستان / پلمب ۱۴ آسانسور غیر استاندارد در گلستان طی ۳ ماه
پلمب ۱۴ آسانسور غیر استاندارد در گلستان طی ۳ ماه

پلمب ۱۴ آسانسور غیر استاندارد در گلستان طی ۳ ماه

مدیرکل استاندارد گلستان از پلمب 14 دستگاه آسانسورغیر استاندارد طی بازدیدهای دوره‌ای بازرسان این اداره‌کل در سه ماه نخست سال 97 خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، «محمود فرمانی» اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران بازرسی‌های ادواری را به‌منظور جلوگیری از فعالیت آسانسورهای فاقد استاندارد الزام کرده که در کل کشور صورت می‌گیرد و در همین راستا در استان گلستان در سه ماه نخست سال ۹۷ طی ۳۲ مورد بازرسی از آسانسورهای منصوبه، ۱۴ دستگاه آسانسور مراکز دولتی، عمومی و بعضاً مسکونی به علت نداشتن ایمنی و استانداردهای لازم پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از ۱۳۰ مورد بازرسی از آسانسورهای منصوبه، ۶۰ دستگاه آسانسور غیر استاندارد پلمب شد.

فرمانی تصریح کرد: با توجه به هشدارهایی که به مالکین و مدیران ساختمان‌ها در خصوص نصب نکردن آسانسور غیر منطبق با استانداردهای لازم داده می‌شود، باز هم شاهد نصب آسانسورهای غیر ایمن توسط شرکت‌های غیر مجاز در ساختمان‌های عمومی هستیم.

مدیرکل استاندارد گلستان افزود: حوزه آسانسور به‌علت اهمیت و حساسیت، همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد و در راستای حفظ ایمنی شهروندان این همکاری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان ضرورت دارد و باید شهروندان نیز هنگام نصب آسانسور به شرکت‌هایی که مجاز به نصب هستند، مراجعه کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.