صفحه اصلی / استان ها / لرستان / سفر به کربلا با خانواده؛ هدیه نماینده ولی‌فقیه در لرستان به بیرانوند و امیری
سفر به کربلا با خانواده؛ هدیه نماینده ولی‌فقیه در لرستان به بیرانوند و امیری

سفر به کربلا با خانواده؛ هدیه نماینده ولی‌فقیه در لرستان به بیرانوند و امیری

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: علی‌رضا بیرانوند و وحید امیری با بازی درخشان خود باعث سربلندی استان شدند.

بیرانوند

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در مراسم استقبال از علی‌رضا بیرانوند و وحید امیری در باغ گلستان، اظهار کرد: امروز شاهد حضور دو جوان عزیز و قهرمانان پیروز عرصه ورزش لرستان هستیم.

وی ادامه داد: این دو ورزشکار و غرور آفرین لرستانی مایه مباهات ملت بزرگ ایران هستند، علی‌رضا بیرانوند و وحید امیری با بازی درخشان خود باعث سربلندی لرستان شدن،د لذا تقدیر و تشکر می‌کنیم به خاطر بازی عالی این جوانان که باعث خوشحالی مردم شدند‌.

آیت‌الله میرعمادی، پیام محبت‌آمیز رهبر معظم انقلاب برای ملی پوشان فوتبال را مایه دلگرمی و افتخار دانست و افزود: رهبری معظم انقلاب هم در بازی اول پیام صادر کرده و هم در پیام دوم از این ورزشکاران به عنوان پیروز ورزش یاد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه لرستان جوانان غیور و پهلوانان جهانی دارد، خاطرنشان کرد: عرصه برای حضور جوانان لرستان فراهم شود زیرا اگر از سوی مسئولان از جوانان حمایت شود، ما قطعا پیروز خواهیم بود.

وی ادامه داد: درخشش ورزشکاران شکست را به دشمنان تحمیل کرد، این در حالیست که جوانان در تمام عرصه‌ها پیروزند؛ روزی در عرصه دفاع مقدس جوانان پیروز شدند و امروز هم در عرصه ورزش جوانان ما جانانه تلاش کردند تا ثابت کنند ایرانی همیشه پیروز است.

میرعمادی با بیان این‌که اقدام شجاعانه علیرضا بیرانوند امید را در دل مردم به وجود آورد و باعث نشاط آنان شد، اضافه کرد: همچنین تشکر می‌کنم از وحید امیری که با بازی زیبای خود مایه فخر کشور شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: به پاس قدردانی از این دو ورزشکار، سفر کربلا به همراه خانواده به آنان اهدا خواهد شد.
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.