صفحه اصلی / استان ها / قزوین / «سن زدگی» گندم به حداقل رسیده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

«سن زدگی» گندم به حداقل رسیده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده سن زدگی گندم به حداقل رسیده و محصول تولیدی از کیفیت خوبی برخوردار است.

گندم

به گزارش کسب و کار نیوز،‌ فاطمه خمسه در بازدید از سه مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان بوئین زهرا گفت: روند تحویل گندم از کشاورزان استان از چند روز گذشته آغاز و در روزهای آینده به پیک خرید و تحویل گندم در روز خواهیم رسید.

وی گفت: کار برداشت و خرید گندم در پنج شهرستان قزوین، آبیک، بوئین زهرا، تاکستان و البرز شروع شده و در هفته‌های آینده برداشت گندم در شهرستان آوج هم آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده سن زدگی محصول به حداقل رسیده و محصول تولیدی از کیفیت خوبی برخودار است.

وی بر نظارت و دقت بیشتر کارشناسان و مسئولان نظارت بر خرید و تحویل محصولات تأکید و اضافه کرد: در سال زراعی جاری ۲۲ مرکز خرید در سراسر استان کار خرید گندم از کشاورزان را برعهده دارند.

خمسه گفت: مراکز خرید از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب بدون وقفه و تازمانی که به هر میزان کامیون در محل مراکز برای تحویل گندم حضور داشته باشند گندم کشاورزان را تحویل می‌گیرند.

به گفته وی در بازدید از مراکز خرید و یا در تحویل گندم هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و در کمترین زمان محصول تحویل گرفته می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.