صفحه اصلی / استان ها / ایلام / باز شدن پای کودهای تقلبی به نشست ستاد تسهیل ایلام
باز شدن پای کودهای تقلبی به نشست ستاد تسهیل ایلام

باز شدن پای کودهای تقلبی به نشست ستاد تسهیل ایلام

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این هفته‌ی ایلام مشکلات 4 واحد تولیدی بررسی شد.

تولیدی

به گزارش کسب و کار نیوز، در این نشست مشکلات ۴  واحد تولیدی شرکت تعاونی ۳۱۲۲ گندم طلایی صالح‌آباد، شرکت دربند شیمی، شرکت دانه‌طلایی مانشت و یک واحد مرغداری بررسی شد.

در این نشست که نحوه‌ی استمهال تسهیلات به مشورت اعضای نشست گذاشته می‌شد، در حین بررسی مشکلات دربند شیمی نماینده تعزیرات حکومتی استان تولید کود تقلبی را از مشکلات این واحد عنوان کرد و گفت: قرار است این محصولات برای امحاء به قزوین فرستاده شوند.

منصورزاده نماینده‌ی این شرکت تولیدی هم با بیان اینکه شرکت از این جرم تبرئه شده است ، اظهار کرد: این محصولات هنوز بسته‌بندی نشده و قابل اصلاح و استاندارد شدن است.

«ایوب درویشی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام که ریاست این نشست را بر عهده داشت، نیز اظهار کرد: اگر این محصولات قابل اصلاح است باید از ظرفیت‌های قانونی برای جلوگیری امحاء آن استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت‌ها و مشکلات عرصه‌ی تولید گفت: باید از همه‌ی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به تولید کنندگان استفاده و مردم را به خودباوری ملی در عرصه اقتصاد و استفاده از محصولات داخلی تشویق کنیم.

در این نشست که با حضور غفار اسماعیلی عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، درویشی ادامه داد: به موجب قانون جدید از این به بعد شهرک‌های صنعتی شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر نیز می‌توانند از تسهیلات مناسب بهره‌مند شوند که این مصوبه کمک بسیار خوبی به ایلام است.

وی ادامه داد: توسعه‌ی یلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی متوقف شد اما پس از جنگ برنامه‌ی شتاب‌زایی برای جبران این عقب‌ماندگی اجرا نشد و از هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی انتظار نگاه ویژه‌ای داریم چون به دلیل فقدان زیرساخت‌های لازم در برخی از شهرک‌های صنعتی استان حتی یک واحد هم وجود ندارد که لازم است برای رفع این نیازها کمک شود و هر مقدار که شرکت‌ شهرک‌ها کمک کند در استان هم کمک خواهد شد.

 معاون استاندار ایلام تصریح کرد: به فرمانداران نیز تاکید شده است تا از اعتبارات موجود شهرک‌های صنعتی را به صورت ویژه ببینند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.