صفحه اصلی / استان ها / لرستان / فعالیت ۱۲ پایگاه سلامت اجتماعی در لرستان
فعالیت ۱۲ پایگاه سلامت اجتماعی در لرستان

معاون پیشگیری بهزیستی خبر داد:

فعالیت ۱۲ پایگاه سلامت اجتماعی در لرستان

معاون پیشگیری بهزیستی از فعالیت ۱۲ پایگاه سلامت اجتماعی در لرستان خبر داد.

خانه سلامت دختران

به گزارش کسب و کار نیوز، ابتسام داشی با اشاره به فعالیت ۱۲ پایگاه سلامت اجتماعی در استان، گفت: در محیط‌های مختلف ۱۲ پایگاه سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی استان فعالیت دارند که که بر اساس شیوه‌نامه، برنامه‌های آموزشی و مشاوره‌ای در راستای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر ۱۰ پایگاه سلامت همیار در استان فعالیت دارند.

داشی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در استان هم‌زمان با هفته مبارزه با مواد مخدرافزود: در شورای مبارزه با مواد مخدر ۲۲ دستگاه مختلف اجرایی عضو هستند و می‌طلبد که برنامه‌های خود را در این رابطه ارائه دهند.

این مسئول هفته مبارزه با مواد مخدر را فرصتی برای وفاق و همدلی کمیته فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر دانست و افزود: این هفته مشارکت مردم و سمن‌ها ترغیب شود، کمااینکه سازمان‌های مردم نهاد مروج نشاط و امید در جامعه هستند .

معاون پیشگیری بهزیستی لرستان بر ضرورت برگزاری برنامه‌های این هفته به‌صورت منسجم و یکپارچه از سوی دستگاه‌های اجرایی عضو شورا، تاکید و با بیان اینکه باید زمینه برای همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد برای برگزاری برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در لرستان فراهم شود، خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه اطلاع‌رسانی خدمات حوزه درمان و همچنین حمایت‌های اجتماعی دستگاه‌های عضو شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان ضروری است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.