چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / ضریب اشغال ۸۵ درصدی هتل‌های تبریز در عید نوروز امسال
ضریب اشغال ۸۵ درصدی هتل‌های تبریز در عید نوروز امسال

ضریب اشغال ۸۵ درصدی هتل‌های تبریز در عید نوروز امسال

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که باید تبریز را به شهر گردشگری تبدیل کنیم، گفت: تبریز 2018 فرصتی است که تبریز را به یک شهر گردشگری تبدیل کنیم.

 هتل

به گزارش کسب و کار نیوز، «مجید خدابخش» در جلسه‌ی سیاست‌گذاری ستاد ۲۰۱۸ با تأکید بر این‌که این رویداد فرصتی برای معرفی شهر تبریز است، خاطرنشان کرد: هرچند برای تبلیغ در راستای این میزبانی اولویت با گردشگران خارجی است اما گردشگران داخلی هم باید بیایند و دیگران را هم دعوت کنند.

وی به برطرف کردن نواقص و نارسایی‌های موجود در میزبانی تبریز ۲۰۱۸ اشاره کرد و افزود: نتیجه‌ استقبال از رویداد تبریز ۲۰۱۸، در عید نوروز هم‌چنین تعطیلات تابستانی قابل ارزیابی است و طبق آمار ارائه شده، در عید نوروز سال گذشته هتل‌های تبریز دارای ۵۵ درصد ضریب اشغال بوده که امسال به ۸۵ درصد افزایش یافته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی بر تسریع در روند حل مشکلات و نواقص اشاره کرد و افزود: بحث پخش موسیقی در رستوران‌ها نیز تحت نظارت و با مجوز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود و این موضوع باید طبق قانون پیگیری شود.

وی با بیان این‌که برای تبریز ۲۰۱۸ میهمان دعوت کرده‌ایم و باید خدمات ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: باید نواقص را برطرف کنیم. همانگونه که در عید نوروز، گردشگران از تعطیلی سه روزه‌ی بازار گلایه داشتند و از روز سوم به بعد این مشکل حل شد.

وی با بیان این‌که آموزش و پرورش استان می‌تواند در تبدیل کردن شهر تبریز به شهر گردشگری، اذهان مردم را درگیر کند، گفت: کند. اگر شهر تبریز را به شهر گردشگری بدل کنیم، در رویداد تبریز ۲۰۱۸ موفق خواهیم بود.

خدابخش با بیان این‌که اگر به دنبال رونق اقتصادی در تبریز هستیم باید تبریز را به شهر گردشگری تبدیل کنیم، یادآور شد: در شهر گردشگری پروازها بر محور تحویل هتل تنظیم می‌شود و «شهر گردشگر» در ایام عید تعطیل نبوده و اتفاقاً در ایام تعطیل همه‌ی امکانات و دستگاه‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

وی یادآور شد: در شهر گردشگری باید «مکانیکی‌ها، پمپ بنزین‌ها، بانک ها و همه امکانات و سیستم‌ها» در ایام تعطیلی نیز فعال بوده و در خدمت میهمانان باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.