صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / گردشگری از محورهای اصلی توسعه استان است
گردشگری از محورهای اصلی توسعه استان است

استاندار آذربایجان شرقی:

گردشگری از محورهای اصلی توسعه استان است

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های استان در بخش گردشگری گفت: صنعت گردشگری یکی از اصلی ترین محورهای توسعه استان است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز،  مجید خدابخش در حاشیه بازدید از مجموعه گردشگری سد امند با تاکید بر ضرورت حمایت از طرح های سرمایه گذاری گردشگری در استان اظهار کرد: وظیفه دستگاه های اجرایی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی تاکید کرد: با توجه به پتانسیل استان در حوزه اشتغال بخش گردشگری و صنایع دستی انتظار می رود فعالان این حوزه مورد حمایت قرار گیرند.

خدابخش فعالیت‌های انجام شده در مجموعه گردشگری سیمرغ را قابل تقدیر دانست و گفت: این مجموعه توانسته است دریاچه بی نظیری را در این منطقه ایجاد و با بهره گیری از توان مشاوران ذی صلاح بین المللی به منطقه ای بکر برای گردشگری تبدیل کند از این رو از سرمایه گذاران این مجموعه انتظار داریم با همت و تلاش مضاعف این منطقه را به قطب گردشگری استان تبدیل کنند.

وی تحقق برنامه های تبریز ۲۰۱۸ را در گرو همدلی و همراهی بخش های مختلف دولتی و خصوصی دانست و گفت: توسعه گردشگری در استان نیازمند ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز است از این رو ما نیز در این مسیر همراه سرمایه گذاران این بخش هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از عملیات اجرایی احداث بند انحرافی سد شهید مدنی تبریز بازدید کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.