صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نماینده نهاوند: امروز محور مقاومت در منطقه دست برتر را دارد
نماینده نهاوند: امروز محور مقاومت در منطقه دست برتر را دارد

/حمایت از فلسطین؛ آبرو برای ایران/

نماینده نهاوند: امروز محور مقاومت در منطقه دست برتر را دارد

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: به یاری خدا قدس شریف آزاد خواهد شد چرا که این وعده خداوند است که مظلومان پیروز خواهند شد و غاصبان نابود می شوند.

حسن بهرام نیا

به گزارش کسب و کار نیوز، حسن بهرام نیا ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در نهاوند، با بیان اینکه ملت شجاع ایران اسلامی همواره پشتیبان ملت های مظلوم منطقه و مردم فلسطین خواهد بود، تاکید کرد: امروز محور مقاومت در منطقه دست برتر را دارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ وعده آزادی قدس شریف محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی گروهک های تکفیری را تجهیز و پشتیبانی کردند که در این راه نیز ناکام شدند، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی قدرت برتر موشکی در منطقه است که همین امر موجب وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه امروز نیاز کشور وحدت است و باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم، گفت: دشمن برنامه موشکی که نماد اقتدار کشور است را هدف قرار داده که در این باره باید هوشیار باشیم و به فرامین رهبر معظم انقلاب توجه کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطور که رهبری فرمودند دشمن می خواهد شکل معیوبی از برجام را اجرا کند. دشمن با طراحی های گسترده درصدد ضربه زدن به ارکان قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در این طراحی ها ولایت فقیه را هدف قرار داده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در شهرستان نهاوند امروز با همدلی و وحدت کارهای خوبی آغاز شده است و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیگیری ها صورت گرفته ۴ پروژه مهم شهرستان نهاوند ردیف اعتبار ملی گرفته اند که کار بزرگی بوده است.

وی افزود: پروژه محور نهاوند به آورزمان، نهاوند به کرمانشاه، سد گرین و ایجاد ایستگاه راه آهن در شهر نهاوند ۴ پروژه مهمی هستند که ردیف اعتبار ملی گرفته اند.

بهرام نیا یادآور شد: در بخش بهسازی مناطق روستایی، شبکه فاضلاب شهری و آسفالت معابر روستایی در سال جاری اعتبارات خوبی جذب شده است.

وی در پایان گفت: کلنگ زنی هتل، کارخانه قند و چند پروژه دیگر در هفته های آینده انجام می شود و استخر سرپوشیده نهاوند نیز در هفته گذشته کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.