صفحه اصلی / استان ها / لرستان / استاندار لرستان: حضور در راهپیمایی روز قدس اولین حمایت مسلمانان از فلسطین است
استاندار لرستان: حضور در راهپیمایی روز قدس اولین حمایت مسلمانان از فلسطین است

استاندار لرستان: حضور در راهپیمایی روز قدس اولین حمایت مسلمانان از فلسطین است

استاندار لرستان گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس اولین حمایت مسلمانان از فلسطین است.

خادمی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر سیدموسی خادمی در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه مردم چهل سال است که به پیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی عمل کرده‌اند، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که اگر مسلمانان با هم وحدت داشته باشند امکان آزادسازی قدس وجود دارد. به تعبیری اگر هر مسلمان یک سطل آب روی اسرائیل بریزد آن را سیل خواهد برد و برای همین باید با هم متحد شوند.

خادمی بیان کرد: مسلمانان باید با هم وحدت داشته باشند و در راستای احقاق حقوق ملت فلسطین اقدام کنند و یکی از اقدامات ساده‌ای که می‌توانند انجام دهند همین حضور در راهپیمایی روز قدس است تا از این طریق حمایت خود را از آنان اعلام کنند.

استاندار لرستان گفت: در ادامه اقدامات عملیاتی‌تری نیز برای رهایی ملت فلسطین انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان نیز گفت: تنها راه‌حل فلسطین در مقابل تجاوز و اشغالگری رژیم اسراییل، ایستادگی، مقاومت و وحدت است.

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران روز قدس را یکی از یادگارهای ارزشمند و جاودانه امام راحل عنوان کرد و با بیان اینکه ۴۰ سال است که مردم به پیروی از امام و آرمان‌هایش درصحنه حضور می‌یابند، تصریح کرد: تنها راه‌حل فلسطین در مقابل تجاوز و اشغالگری رژیم اسراییل، ایستادگی، مقاومت و وحدت است.

وی اظهار کرد: انسجام، وحدت و پویایی امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی برای رهایی قدس عزیز از چنگال غاصب ضرورت دارد.

امام‌جمعه خرم‌آباد بیان کرد: اینکه رئیس‌جمهور آمریکا سفارت خود را به قدس منتقل کرده کاری ننگین بوده و دوامی ندارد و باید از قدس برچیده شود. جای این لانه جاسوسی در سرزمین مقدس قدس نیست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی امروز حاوی این پیام است که قدس به اسلام تعلق دارد و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه سلطه‌ای بر آن ندارند، بیان کرد: سبقت حاکمان عرب برای ارتباط با رژیم صهیونیستی نشانه ضعف و ذلت آنها است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.