صفحه اصلی / استان ها / قزوین / فریاد بلند امام خمینی(ره) نفوذ کاریزمایی و ملکوتی در جهان داشت

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

فریاد بلند امام خمینی(ره) نفوذ کاریزمایی و ملکوتی در جهان داشت

امام‌ جمعه قزوین گفت: امام خمینی(ره) در دوران تنهایی فریاد خود را بلند کرد و چون این فریاد عالم ربانی برخواسته از دل بود در میان بندگان خدا نفوذ کاریزمایی فوق‌العاده، ملکوتی و معنوی داشت.

امام جمعه قزوین

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به سالروز رحلت امام راحل اظهار کرد: امام خمینی(ره) دارای ویژگی‌های بسیاری است که موجب شد تا شخصیت ایشان برای همیشه ماندگار شود که از جمله آن می‌توان به این نکته که وی بنده واقعی خداوند بود، اشاره کرد. 

وی افزود: وقتی کسی بنده خدا شد و در این راه خاشع‌تر و قوی‌تر باشد در مقابل غیر خدا آزاده و حریت او در عرصه‌های دیگر بیشتر شده و در نتیجه آن واهمه و ترسی را نسبت به دیگران در زندگی خود نخواهد داشت. 

امام‌ جمعه قزوین با اشاره به تأکید خداوند در قرآن کریم مبنی بر اینکه علماء راستین و ربانی فقط نسبت به خداوند واهمه و خشیت دارند، گفت: امام راحل به‌واسطه بندگی راستین در پیشگاه خداوند در مقابل هر گونه خطری که ملت را تهدید می‌کرد، با شجاعت تمام ایستادگی کرد. 

این مسئول تصریح کرد: امام خمینی(ره) در دوران تنهایی فریاد خود را بلند کرد و چون این فریاد عالم ربانی برخواسته از دل بود در میان بندگان خدا نفوذ کاریزمایی، فوق‌العاده، ملکوتی و معنوی داشت. 

وی ادامه داد: به‌واسطه تلاش‌های امام راحل ملتی خفته و راکد بیدار شده و به سیلی خروشان بر علیه مستکبران تبدیل و در نتیجه آن به برکت این شخصیت شجاع، آگاه، بصیر، پاک، بی‌نظیر انقلاب اسلامی بر پا شد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی را می‌توان از میراث ارزشمند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای که اصل آن ادامه آن است، مطرح است لذا برای استمرار مؤثر این نهال طیبه نیازمند حراست و نگهداری است تا روزبه‌روز  بر شاخ و برگ و ثمرات آن افزوده شود. 

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: در این میان حرکت و حضور جوانان بصیر، مبارزان و مدافعان حرم، فرهنگان بینا، رسانه‌های متعهد، همه فرزندان انقلاب در سراسر جهان و کشورهای اسلامی باید برای گسترش شاخه‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: ما یقین داریم هر مسئله‌ای که در جهان رخ دهد بی‌شک در این نکته که انقلاب اسلامی جهانی خواهد بود تردیدی ایجاد نخواهد شد چرا که این مسئله تعطیل‌بردار نیست و حتمی خواهد بود.  

امام‌جمعه قزوین در پایان بیان کرد: خوشبختانه امروز شاهد تحقق هر چه بیشتر آرمان بلند صدور انقلاب اسلامی که مورد تأکید امام راحل است، در جهان هستیم. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.