صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / ۱۲هزار نفر زندانی جرایم غیر عمد در داخل زندان‌های کشور هستند
۱۲هزار نفر زندانی جرایم غیر عمد در داخل زندان‌های کشور هستند

۱۲هزار نفر زندانی جرایم غیر عمد در داخل زندان‌های کشور هستند

​معاون امور استانهای ستاد دیه کشور گفت: درحال حاضر 12 هزار نفر زندانی جرایم غیر عمد در داخل زندان‌های کشور هستند که مجموع محکومیت آنها بالای یک هزار میلیارد تومان است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مهدی محمدی شب گذشته ۹ خرداد جاری در جشن گلریزان برای آزادی زندنیان جرایم غیر عمد خراسان‌جنوبی، گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار نفر زندانی جرایم غیر عمد ک در داخل زندان‌های کشور هستند که مجموع محکومیت آنها بالای یک هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته مبالغ اهدایی نیکوکاران به ستاد دیه با احتساب مراجعه حضوری و پرداخت‌های حضوری ۱۰ میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان بوده است، افزود: ۲۰۰ هزار و ۱۹۳ نیکوکار به حساب ستاد دیه کشور واریز کرده‌اند و این مبلغ غیر از وجوهات استانی بوده است .

معاون امور استانهای ستاد دیه کشور اظهارکرد: سال گذشته در دفاتر نمایندگی ستاد دیه در سراسر کشور ۳۱۳ جشن گلریزان برگزار شده و امسال نیز میزبان ۳۷۷ آیین گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد خواهیم بود که نسبت به سال قبل رشد ۲۰ درصدی داشته است.

محمدی با اشاره به کمک مسئولان نظام به ستاد دیه، گفت: مبلغ اهدایی مقام معظم رهبری ۴۰۰ میلیون تومان و قوای سه گانه نیز کمک‌هایی را به ستاد مردمی دیه داشته‌اند.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۱۲ هزار نفر زندانی جرایم غیر عمد که در داخل زندان‌های کشور هستند که مجموع   محکومیت آنها بالای یک هزار میلیارد تومان است.

معاون امور استان‌های ستاد دیه کشور گفت: امیدورایم در سال جاری با توجه به مبالغی که کمک می‌شود شاهد آزادی حدود ۱۱ هزار نفر زندانی جرایم غیر عمد در کشور باشیم.

محمدی بیان کرد: بیشترین فراوانی بدهی‌ها در محکومیت‌های مالی است و تلاش کرده‌ایم که حوادث رانندگی را اکنون با توجه به اصلاح قانون بیمه شخص ثالث به زیر ۴۰۰ نفر برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: در ستاد دیه مجموعا تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام و تسهیلات بانک‌های عامل را به زندانیان داریم که به صورت قرض الحسنه به مددجو پرداخت شده و برای محکومیت‌های دیگر مبالغ فرق می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.