صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / ایجاد نظارت و کنترل بیشتر برای کمک به آرامش موجود در بازار است
ایجاد نظارت و کنترل بیشتر برای کمک به آرامش موجود در بازار است

رییس سازمان تعزیرات حکومتی:

ایجاد نظارت و کنترل بیشتر برای کمک به آرامش موجود در بازار است

رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت:در شرایط حاضر با سیاست‌گذاری دولت در موضوع ارز و در فراز و نشیب‌های حداقلی، همکاری دوجانبه سازمان‌ تعزیرات و حمایت به آرامش موجود در بازار کمک می‌کند.

امضای تفاهم‌نامه میان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز، جمال انصاری در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت  مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان که ظهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه سازمان حمایت و سازمان تعزیرات تحقیقاً می‌تواند در حوزه نظارت، کنترل و برخورد در موضوع کالا و خدمات که بیشترین همکاری و تعامل مبتنی بر الزامات قانونی را بر عهده دارند، تآثیرگذار باشد.

وی افزود: پیشینه موجود هم بیانگر این است که همکاری‌های سازمان حمایت و کنترل‌های مجموعه‌ای آنها در کنار سازمان تعزیرات توانسته در بهبود شرایط موجود ما اعم از نظارت و کنترل و برخورد در جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان و مداخله در سایر اقلام و عملیات کاری مشترک تأثیرگذار باشد. این حضور امروز بهانه‌ای برای رسیدن به یک شرایط ارتقایی مناسب‌تر و مطلوب‌تر خواهد بود.

ریس سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان حمایت و سازمان تعزیرات بنا بر رسالت قانونی خود وظیفه دارند که در جهت اجرای سیاست‌گذاری دولت در بخش‌های مختلف مبتنی بر رسالت‌های کاری خود اقداماتی را در جهت  کنترل عمیق و نظارت صحیح و بهینه بر بازار  و همه مولفه‌هایی که سازماندهی این دو سازمان را در این راستا تقویت کند، انجام دهند.

انصاری تصریح کرد: تفاهم امروز و ایجاد یک فهم مشترک، بیشتر مبتنی بر این اندیشه است که در شرایط حاضر که به نظر می‌رسد با سیاست‌گذاری دولت در موضوع ارز  فراز و نشیب‌های حداقلی در حوزه کالا و خدمات داشته باشیم،  این تفاهم به آرامش موجود کمک کند.

وی همچنین تصریح کرد:  غیر از گستره نظارت و کنترلی  ما، درباره کسانی که هنجارهای صنفی و خدماتی در مجموعه حاکمیتی، بازار و خدمات را اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، دولت و افراد، کسبه جزء و کل رعایت نمی‌کنند، بایستی سازوکارهای بهتری برای کنترل رفتاری، نظارتی و برخوردی آنها صورت گیرد.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: در شرایط حاضر نگاه استفاده از ظرفیت‌های حداکثری این سازمان می‌تواند به ‌آرامش مجموعه ما کمک کند و تلاشمان این است که همه ظرفیت‌های فراسازمانی سازمان‌های تعزیرات و حمایت که به آرامش بر بازار و مردم کمک می‌کند را بکار گرفته و حداکثر بهره را از آن برده و همچنین گام‌های موثری برای فرصت‌های بهتر و اجرای سیاست‌های دولت در رابطه با ساماندهی ارز برداریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.