صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت را زنده کرده است
انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت را زنده کرده است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه :

انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت را زنده کرده است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: یکی از الزامات برای دفاع از دین، شناخت آسیب‌ها است و باید بدانیم که دشمن چه نقشه و توطئه‌ای دارد، بنابراین اشراف اطلاعاتی به برنامه‌های دشمنان از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در همایش” حوزه و انقلاب اسلامی” که در سالن همایش‌های ساختمان دارالشفای شهر مقدس قم  برگزار شد اظهار کرد: یکی از رسالت‌های حوزه‌های علمیه حفاظت از دین بوده و این همان وظیفه‌ای است که از اهل بیت(ع) به ما رسیده است.

وی افزود: برای حفاظت از دین باید مال، جان و خانواده خود را فدا کنیم تا اسلام و دین زنده بماند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: یکی از الزامات برای دفاع از دین، شناخت آسیب‌‌ها است و باید بدانیم که دشمن از چه سمتی می‌خواهد حمله کند و چه نقشه و توطئه‌ای دارد، بنابراین اشراف اطلاعاتی به برنامه‌های دشمنان از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تبلور اسلام است، ادامه داد: بزرگترین خطری که اسلام و انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، فتنه‌های دشمنان است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه  از اوایل انقلاب اسلامی همواره شاهد فتنه‌های بسیار زیادی بوده‌ایم ،عنوان کرد: مقام معظم رهبری در ترسیم وضع دشمن مطالبی را بیان کرده و فرموده اند که دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی جبهه‌ای ایجاد کرده است که وسیع و نامتناجس است و قدرت رسانه‌ای زیادی دارد.

وی با بیان اینکه هدف جبهه دشمن این است که ماندگاری انقلاب اسلامی را برهم بزند و آن را نابود کند، اظهار کرد: دشمنان موجودیت خود را با انقلاب اسلامی در خطر می‌بینند و اعتقاد دارند که انقلاب اسلامی شاخص‌های ابرقدرتی را از آن‌ها گرفته است و پیشرفت روزافزون دارد.

حاجی‌صادقی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت را زنده کرده است و دلیل مقابله دشمنان با ایران این مهم می باشد.

وی با اشاره به استراتژی دشمنان برای تقابل با انقلاب اسلامی افزود: دشمنان به این جمع بندی رسیده‌اند که تنها راه نابودی انقلاب اسلامی نفوذ است ؛ آنان  در گذشته نیز این تجربه را داشته اند و در کشور‌هایی از جمله شوروی سابق و چین نیز با تنزل تقابل ایدئولوژیک به تقابل استراتژیک توانستند به اهداف خود دست یابند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به برنامه‌های عملیاتی و اقدامات جبهه استکبار برای  نفوذ و استحاله انقلاب اسلامی بیان کرد: تغییر تقابل اعتقادی و ایدئولوژیک انقلاب اسلامی به تقابل اختلاف در شیوه‌ها و روش‌ها، تغییر ذائقه فرهنگی مردم، تغییر محاسبات سیاسی و تحلیل نخبگان و مسؤولان، تغییر خطوط قرمز انقلاب ، تضعیف و مهار اقتدار ملی در عرصه‌های مختلف، انقلاب زدایی از واژه‌ها و شخصیت‌ها، دوقطبی سازی و القا تقابل‌های دروغین، ترویج غرب‌گرایی، تلاش برای منزوی کردن و مقبولیت‌زدایی از نهاد‌های انقلابی و حمایت و پشتیبانی از جریان‌ها و افراد منفعل از جمله برنامه‌های دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی از درون است.

وی با اشاره به اقداماتی که موجب ناکام ماندن دشمنان می‌شوند، خاطرنشان کرد: تشکیل جبهه متحد، تقویت و تحکیم عناصر ماندگاری انقلاب، مرزبندی با دشمنان، تقویت و تحکیم روحیه انقلابی، ‌حرکت مجاهدانه به سمت سبک زندگی اسلامی  از جمله اقداماتی است که موجب شکست دشمن خواهد شد.

 حاجی‌صادقی در پایان تصریح کرد: حوزه‌های علمیه می‌تواند با استناد به آموزه‌های اسلام، در دفاع از انقلاب رسالت خود را انجام دهد و نباید اجازه دهیم که دشمنان غیرت دینی ما را بیرنگ کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.