صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / روزه‌داری برای بهره‌گیری بیشتر از ماه رمضان مقرر شده است
روزه‌داری برای بهره‌گیری بیشتر از ماه رمضان مقرر شده است

امام جمعه گتوند:

روزه‌داری برای بهره‌گیری بیشتر از ماه رمضان مقرر شده است

امام جمعه گتوند با بیان اینکه خداوند ظرفیت‌های بسیاری برای جلب توجه و رشد و کمال‌ بندگان در ماه مبارک رمضان فراهم کرده است، گفت: اگر کسی این همه لطف و رحمت خداوند را رد کند و روزه‌داری نکند طبیعتا ناشکری از نعمت الهی کرده است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شاه‌آبادی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان عنایتی از جانب خداوند متعال است، اظهار کرد: خداوند فضای معنویت را در این ماه فراهم کرده است.

وی افزود: ظرفیت‌های بسیاری برای جلب توجه بندگان و رشد و کمال بندگان در ماه مبارک رمضان فراهم شده است به نحوی که خواب روزه‌داران نیز عبادت است و اعمال در این ماه چند برابر ارزش دارند. همچنین ظرفیت بخشودگی گناهان در ماه مبارک رمضان فراهم شده است.

امام جمعه گتوند گفت: خداوند برای بهره‌گیری بیشتر از این ماه روزه‌داری را مقرر کرده است تا بندگان با دوری از دنیا به خداوند و معنویت توجه بیشتری کنند.

شاه‌آبادی بیان کرد: اگر کسی این همه لطف و رحمت خداوند را رد کند و روزه‌داری نکند طبیعتا ناشکری از نعمت الهی کرده است که قطعا نتیجه ناشکری سلب رحمت خداوند و گرفتاری به غضب خداوند است.

وی با بیان اینکه کار و تحصیل عذر مناسبی برای روزه نگرفتن نیست، عنوان کرد: حتی اگر کسی توانایی روزه گرفتن را ندارد و عذر موجهی دارد نباید روزه‌خواری کند و باید حرمت این ماه نگه داشته شود.

امام جمعه گتوند تصریح کرد: مهم‌ترین روش فرهنگ روزه‌داری این است که انسان در این ماه مواظب گناه کردن باشد و سعی کند به کارهای حرام و گناه نزدیک نشود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.