صفحه اصلی / استان ها / قزوین / همه ایتام قزوین صاحب خانه‌ می‌شوند
همه ایتام قزوین صاحب خانه‌ می‌شوند

تا پایان سال 97

همه ایتام قزوین صاحب خانه‌ می‌شوند

قائم‌مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در صورت تأمین اعتبار موردنیاز و همکاری دستگاه‌های ذیربط، در پایان سال 97 یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مدیر امور شعب یکی از بانک‌ها به همراه قائم‌مقام کمیته امداد استان در قالب طرح مفتاح الجنه با سه خانواده یتیم و فاقد مسکن دیدار کردند.

امیر خوش‌نیت، قائم‌مقام کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از حضور نیکوکاران و خیران در طرح مفتاح الجنه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین محاسن طرح مفتاح الجنه مشاهده مستقیم و دقیق مشکلات از سوی خیران و تلاش جمعی و سریع به دور از بروکراسی برای حل مشکلات مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از جامعه هدف کمیته امداد را ایتام تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات خانواده‌های دارای یتیم، مسکن است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در صورت تأمین اعتبار موردنیاز و همکاری دستگاه‌های ذیربط، در پایان سال ۹۷ یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۸ هزار و ۷۰۶ حامی حمایت از هزار و ۶۸۱ یتیم و قریب ۳ هزار فرزند محسنین را بر عهده‌دارند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: سال گذشته بیش از ۸ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت کمک شده است که میانگین کمک حامیان به‌طور متوسط ماهانه بیش از ۳۷ هزار تومان بوده و میانگین سرانه دریافتی ایتام ماهانه بیش از ۴۱۷ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.