صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / رسیدگی متمرکز به تکدی گری در مجتمع قضایی ولیعصر (عج)

رسیدگی متمرکز به تکدی گری در مجتمع قضایی ولیعصر (عج)

رییس کل محاکم تهران امروز (دوشنبه) - 7 خرداد ماه - در راستای برنامه اجرایی بازدید از مجتمع‌های قضایی با هدف ملاقات‌های مردمی، از مجتمع قضایی ولیعصر (عج) بازدید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس پوریانی در این بازدید با مراجعین مردمی ارتباط نزدیک و چهره به چهره برقرار کرد و پس از آگاهی از مشکلات آنها در همان جلسه دستوراتی را برای مرتفع کردن برخی از مشکلات صادر کرد.

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران همچنین با همکاران قضایی و اداری این مجتمع قضایی دیدار داشت و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

پوریانی با بیان اینکه صلاحیت مجتمع قضایی ولیعصر (عج) رسیدگی به دعاوی مربوط به دادسرای ناحیه ۱۱،۱۲ و ۳۷ شهرداری تهران است، اظهار کرد: پرونده‌های مربوط به ضرب و جرح عمدی، چک بلامحل و سرقت بیشترین فراوانی را در این مجتمع قضایی به خود اختصاص می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌های مربوط به تکدی گری نیز به صورت متمرکز در این مجتمع مورد رسیدگی قرار می‌گیرند. کشیک دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران نیز در روزهای تعطیل و خارج از ساعت اداری به پرونده‌های در صلاحیت دادگاه‌های کیفری یک و دو و پرونده  مجلوبین  ماده ۳ قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.