صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / امام جمعه موقت بیرجند:نفوذ منطقه‌ای ایران نتیجه تفکر مقاومت است
امام جمعه موقت بیرجند:نفوذ منطقه‌ای ایران نتیجه تفکر مقاومت است

امام جمعه موقت بیرجند:نفوذ منطقه‌ای ایران نتیجه تفکر مقاومت است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اگر نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی، دشمن شکن است؛ این امر نتیجه تفکر مقاومت بوده است.

راهپیمایی نمازگزاران نماز جمعه در واکنش به خروج آمریکا از برجام

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام محمد مختاری، امروز ( ۴ خرداد)، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند، اظهار کرد: بیداری و هوشیاری نخستین ویژگی انسان است.

وی افزود: انبیاء الهی آمدند تا با انسان سازی و کمک به تزکیه و رشد، انسان را به جایگاه شایسته و زندگی ابدی برسانند.

وی با بیان اینکه انسان واقعی سه ویژگی دارد که با داشتن آن‌ها به جایگاه شایسته می‌رسد، تصریح کرد: باید استعدادهای خود را به فعلیت برسانیم.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: انسان با ویژگی و دریچه عقل، قلب و وحی باید در ماه مبارک رمضان با انس با قرآن از خداوند بخواهد چشم و گوش او را بیدار کند تا حقایق مهم این عالم را بفهمد.

مختاری ادامه داد: باید عقل و وجدان خود را بیدار کنیم و حقایق نامحسوس و پنهان را ببینیم لذا مهمترین رسالت انبیاء الهی غفلت زدایی از جامعه بوده است.

 وی با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، افزود: اقدامات این بانوی بزرگوار برای همه ما الگو است در این راستا که سرمایه‌های مادی و معنوی خود را هدر ندهیم چرا که حضرت خدیجه(س) جان و مال خود را فدای پیامبر اسلام(ص) کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره ولادت امام حسن(ع)، تصریح کرد:  بهترین مصادیق کمک به محرومان،  کمک به زندانیان غیرعمد است.

مختاری ادامه داد: ستاد دیه خراسان‌جنوبی در سال گذشته ۱۰۹ نفر از این زندانیان را با کمک‌های خیران آزاد کردند و امسال در ۹ خردادماه با برگزاری جشن گلریزان، قصد دارند ۱۰۹ زندانی جرائم غیرعمد استان را با کمک خیران آزاد کنند.

وی با اشاره به رفتارهای نامعقول آمریکا در روزهای اخیر، افزود: این رفتارها ریشه در استیصال و درماندگی و جهالت آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی دارد و آمریکا و امثال او باید بدانند که آرزوی بازگشت به زمان پهلوی و قبل از انقلاب اسلامی را باید به گور ببرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.