صفحه اصلی / استان ها / کردستان / کمک به آزادی زندانیان فرصتی برای بهره‌مندی بیشتر از فیوضات رمضان است
کمک به آزادی زندانیان فرصتی برای بهره‌مندی بیشتر از فیوضات رمضان است

امام جمعه سنندج:

کمک به آزادی زندانیان فرصتی برای بهره‌مندی بیشتر از فیوضات رمضان است

امام جمعه سنندج از برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد فرصتی برای بهره مندی بیشتر از فیوضات رمضان است.

امام جمعه سنندج

به گزارش کسب و کار نیوز، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امروز، چهارم خردادماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته با تقدیر از خدمات ستاد دیه استان در کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد  اظهار کرد: فراهم کردن زمینه آزادی این زندانیان، هم موجب شادی خانواده های آنان و و هم  خشنودی خداوند متعال را  بدنبال دارد.

وی از برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد فرصتی برای بهره مندی بیشتر از فیوضات رمضان است.

امام جمعه سنندج بیان کرد: در این راستا مسلمانان روزه دار باید از فرصت ایجادشده در این ماه مبارک برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان استفاده کرده و در این کار خداپسندانه مشارکت کنیم.

وی با تأکید برمشارکت بیشتر در این کار خیر و خداپسندانه افزود: نیاز است مردم و به ویژه افراد توانگر در این کار خیر مشارکت بیشتری کرده و هرچه زودتر زمینه آزادی این افراد را فراهم کنند.

ماموستاخدایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آیات قران در مورد وجوب روزه ماه رمضان بیان کرد: همه ما مسلمانان وظیفه داریم امر پروردگار و پیامبر (ص) را اطاعت کرده و نسبت به این واجب الهی اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه سلامتی جسم و روان از دیگر فواید مهم روزه‌داری است، یادآور شد: ادای فریضه روزه در ماه رمضان نوعی ترس و ایمان به خدا و روز قیامت را در انسان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.