چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / لرستان / خدمات‌دهی در گرانترین آزادراه کشور استاندارد نیست

خدمات‌دهی در گرانترین آزادراه کشور استاندارد نیست

رئیس پلیس راهور لرستان گفت: خدمات‌دهی در آزادراه خرم زال استاندارد نیست، آتش‌نشانی و روشنایی در برخی پیچ‌ها و تونل‌ها وجود ندارد.

آزادراه

به گزارش کسب و کار نیوز، مرتضی چغلوند در کمیسیون ایمنی راه‌های استان با بیان اینکه عوارض آزادراه خرم‌زال با توجه به تجزیه‌وتحلیل تصادفات و ترددها یکی از دغدغه‌های مردم است، افزود: قبلاً مردم از جاده قدیم که حادثه‌خیز بود تردد می‌کردند و شاهد ترافیک در شهرهای ویسیان، معمولان و پل‌دختر بودیم.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش عوارض آزادراه انتظارات مردم محقق نشده و شاهد افزایش تصادفات هستیم چون خدمات‌دهی در آزادراه خرم زال استاندارد نیست، آتش‌نشانی و روشنایی در برخی پیچ‌ها و تونل‌ها وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور لرستان گفت: به‌محض بارندگی آب داخل تونل‌ها جمع می‌شود و منجر به بروز تصادفات زنجیره‌ای می‌شود.

وی درباره محور ازنا شازند نیز گفت: این مسیر محلی است و الآن به یک جاده اصلی تبدیل شده و چون عرض آن کم بوده تصادفات در این محور زیاد است.

این مقام مسئول اضافه کرد: چرا اتوبوس‌های دورود اصرار دارند از شازند ازنا تردد کنند اما از چهارخطه دورود عبور نکنند.

چغلوند بیان کرد: محور ازنا شازند به شکل جاده‌ای کارگاهی تبدیل و رهاشده و به تهدیدی تبدیل‌شده است.

وی با بیان اینکه دغدغه پلیس حفظ  امنیت جان مردم است، تصریح کرد: فاصله شهرستان دورود تا جاده اصلی ۱۲کیلومتر است و باید این مسیر تا مؤمن آباد هرچه سریع‌تر بهسازی و ساماندهی شوند. محور ازنا شازند شانه راه ندارد.

چغلوند درباره حمل مسافر توسط اتوبوس‌های دولتی و نظامی اظهار کرد: متأسفانه برحمل مسافر با این ناوگان نظارت نبوده و این‌ها حق حمل مسافر ندارند مگر اینکه زیر نظر سازمان حمل‌ونقل پایانه‌ها مورد تائید قرار گیرد.

رئیس پلیس راهور گفت: بعد از رمضان سفر به استان افزایش می‌یابد و گسترش تردد از محورهای اصلی به فرعی را شاهد خواهیم بود و نیاز است حمل‌ونقل و پایانه مثل مهروموم‌های گذشته ۱۵ دستگاه به مدت سه ماه به ما تحویل دهند تا به‌صورت نامحسوس در جاده باشند و به پلیس کمک کنند.

وی با بیان اینکه کمربندی جنوبی خرم‌آباد پرترددترین محور هستند و متأسفانه زیرگذر این  کمربندی رهاشده است، در مورد محورهای تفرجگاهی گفت: این محورها توسط راهداری ساماندهی و بهسازی شود به‌عنوان‌مثال محور کاکا رضا یک تیغه گارد ریل و یا نیوجرسی نیاز دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.