صفحه اصلی / استان ها / لرستان / ایمنی محور شازند ازنا مطلوب نیست
ایمنی محور شازند ازنا مطلوب نیست

ایمنی محور شازند ازنا مطلوب نیست

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ایمنی مسیر شازند ازنا مطلوب نیست.

راهداری

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس شرفی در کمیسیون ایمنی راه‌های استان با بیان اینکه در بحث عوارض آزادراه برای ناوگان عمومی تخفیف در نظر گرفته شود، افزود: نیاز است اعتباری در نظر گرفته شود تا محور قدیم (پلدختر) که دارای پیچ‌های خطرناک است بهسازی شود.

وی ادامه داد: اعتباری در اختیار راه و شهرسازی قرار داده شود تا راه‌های حادثه خیز بهسازی و ایمن‌سازی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان درباره تردد در جاده شازند ازنا گفت: حجم تردد در این محور زیاد است و بنا شد موقتا اتوبوس‌های دورود از این مسیر تردد نکنند و نماینده مردم و فرماندار درخواست کردند اجازه دهید اتوبوس‌های دورود از این مسیر تردد کنند.

 شرفی گفت: ایمنی مسیر شازند ازنا مطلوب نیست و پلیس راهور مصر هستند که تردد اتوبوس‌ها انجام نشود اما ما موافقیم که تردد در این محور انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: محور خرم‌آباد بروجرد الیگودرز دارای صد بریدگی است؛ چهار شهرستان را موظف کردیم این بریدگی‌ها را مسدود کنند و تاکنون ۵۰ درصد این بریدگی‌ها را مسدود کرده‌ایم.

وی گفت: شانه‌سازی هم در ورودی و خروجی این شهرستان‌ها شروع کرده‌ایم و در بحث خاکریزی‌های کنار جاده ورود پیدا کردیم تا ساماندهی شوند.

شرفی افزود: ساماندهی گاردریل، خط‌کشی و روکش محورها را در دستور کار داریم که امیدواریم تا قبل از موج دوم سفرها ساماندهی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: فاصله مسیر چالانچولان دورود ۱۳ کیلومتر بوده که از مجموع آمار فوتی استان ۷ نفر مربوط به این مسیر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.