صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / حضور ۵۰۰ متخصص حوزه پارک‌های فناوری دنیا در ایران
حضور ۵۰۰ متخصص حوزه پارک‌های فناوری دنیا در ایران

شهریورماه امسال صورت می‌گیرد؛

حضور ۵۰۰ متخصص حوزه پارک‌های فناوری دنیا در ایران

برای نخستین بار کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد (۲۰۱۸ IASP) به میزبانی ایران برگزار می‌شود و در این رویداد ۵۰۰ متخصص حوزه پارک‌های فناوری از سراسر دنیا به ایران سفر خواهند کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا، سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد (۲۰۱۸ IASP) برای نخستین بار به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

علی‌مرتضی بی‌رنگ، قائم مقام در امور بین‌الملل و رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در دیدار با مدیرکل انجمن بین‌المللی پارکها و مراکز رشد که به تهران سفر کرده بود، گفت: معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از این کنفرانس حمایت معنوی می‌کند و با وزارت امور خارجه برای تسهیل امور مربوط به مهمانان تعامل خواهد داشت.

لوییس سنز، مدیرکل انجمن بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد در این دیدار با اشاره به برگزاری سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد در ایران، گفت: این دوره از کنفرانس مهم بین‌المللی از تاریخ ۲ الی ۵ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۱ لغایت ۱۴ شهریورماه امسال) به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

شهرک علمی‌وتحقیقاتی اصفهان، مسئولیت برگزاری این رویداد را بر عهده دارد و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می‌توانند به تارنمای iasp2018isfahan.com مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رویداد جینو

رویداد جینو در اینوتکس ۲۰۲۲ میزبان برترین های صنعت گیم ایران بود

رویداد اینوتکس گیم یا «جینو» با هدف نوآوری و توسعه صنعت ویدیو گیم، امسال برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.