صفحه اصلی / استان ها / قزوین / اجرای ۱۰ هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان قزوین تا پایان سال

اجرای ۱۰ هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان قزوین تا پایان سال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان سال جاری 10 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان اجرا می‌شود.

آبیاری

به گزارش کسب و کار نیوز، فاطمه خمسه در پنجمین جلسه ستاد طرح سامانه‌های آبیاری نوین که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی چاره‌ای جز تولید محصولات کشاورزی در محیط بسته و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری نداریم.

وی با اشاره به اینکه اولویت طرح‌های بخش کشاورزی توسعه طرح‌های گلخانه و تولید محصول در محیط بسته است، افزود: یکی از طرح‌هایی که استان دنبال آن است بحث تسهیلات اشتغال روستایی است که بایستی پیگیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: اعتبارات خوبی در سامانه کارا برای ایجاد اشتغال تخصیص داده‌شده که لازم است همکاران در این زمینه پیگیری کنند.

وی از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه خواست: در جلسات شهرستان حضور فعال داشته باشند و از طرح‌های بخش کشاورزی حمایت گسترده‌ای کنند.

خمسه بابیان اینکه این اعتبارات فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی است، یادآور شد: بیش از ۴۵ درصد این تسهیلات به طرح‌های بخش کشاورزی اختصاص داده‌شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.