صفحه اصلی / استان ها / ایلام / بهره‌برداری از فاز نخست پروژه برج هنر ایلام در زمان مقرر
بهره‌برداری از فاز نخست پروژه برج هنر ایلام در زمان مقرر

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه برج هنر ایلام در زمان مقرر

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با جدیت، پیگیر مراحل احداث برج هنر اسلامی شهر ایلام هستیم و برای این مهم برنامه و تذکرات لازم به شرکت نگاران کندلوس پیمانکار پروژه ابلاغ شده است.

برج هنر ایلام

به گزارش کسب و کار نیوز،«سیدکمال‌الدین میرجعفریان» در جلسه پیگیری پروژه‌های مدیریت فنی و اجرایی این اداره‌کل اظهار کرد: اجرای به موقع پروژه‌های عمرانی حق عموم مردم بوده و این اداره‌کل برای این امر تمام توان خود در همه زمینه‌ها را به کار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر این‌که احداث برج هنر اسلامی شهر ایلام یک پروژه خاص است که تحول بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر استان محسوب می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی(شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران) و مسئولان استان تاکنون اعتبارات لازم برای این پروژه را تأمین کرده و از این لحاظ مشکل خاصی وجود ندارد و بهانه‌ای برای تأخیر در اجرای پروژه از طرف پیمانکار پذیرفته شده نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: تذکرات لازم در این خصوص به پیمانکار داده شده و بر اتمام این فاز(اسکلت و سقف) در زمان مقرر با کیفیت عالی  تأکید شده است و برنامه‌ریزی  اجرایی هفتگی مرحله به مرحله از طرف این اداره‌کل تعریف و رصد می‌شود و اگر تعللی در این برنامه مشاهده شود اقدام قاطع قانونی به عمل خواهد آمد.

وی یادآور شد: فاز نخست برج هنر ایلام در زمینی به مساحت ۱۵۵۰ متر مربع در ۸ طبقه با زیر بنای ۸۰۰۰ متر مربع با قراردادی ۱۸ ماهه در حال ساخت است و تاکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.