صفحه اصلی / استان ها / البرز / هر سال ۳ درصد به دانش‌آموزان البرز اضافه می‌شود

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز:

هر سال ۳ درصد به دانش‌آموزان البرز اضافه می‌شود

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: هم اکنون البرز 450 هزار دانش آموز دارد که هر سال سه درصد به آنها اضافه می‌شود.

مدرسه

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد رضا اسپرورین در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور اظهار کرد: در حال حاضر جمعیت دانش‌آموزی البرز از جمعیت دانش‌آموزی مجموع ۱۴ استان کشور بیشتر است که این نشان دهنده اهمیت تلاش برای تامین زیرساخت‌های این حوزه است. 

وی با اشاره به مهاجرپذیری بالای البرز گفت: البرز به دلیل مهاجرت پذیری و رشد سالانه دانش‌آموزی و همچنین فرسودگی فضاهای آموزشی نیاز به مشارکت‌های مردمی با هر توان مالی حتی اهدای یک نیمکت در کلاس درس دارد.

اسپرورین یادآور شد: مجمع خیرین استان از سال ۹۰ فعالیت خود را طبق اساسنامه به صورت رسمی آغاز کرد و در این سال‌ها توانسته است در تامین فضای آموزشی مورد نیاز ایران کوچک نقش موثری داشته باشد. این مجمع توانسته تعهد سالانه خود در سال ۹۰ (۵/۸ میلیارد تومان ) را به ۳۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ برساند.

وی توضیح داد: سال گذشته خیرین مدرسه‌ساز استان ۷۲ مدرسه با ۶۳۵ کلاس درس به آموزش و پرورش این استان اهدا کردند که برای ساخت این پروژه‌ها ۶۵ میلیارد تومان هزینه شده است. علاوه براین ۲۵ پروژه آموزشی هم با ۴۱۸ کلاس درس واعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان در حال اجرا است.

اسپرورین تصریح کرد: تعهدات خیرین مدرسه ساز در طول سال‌های گذشته نشان دهنده روند رو به رشد مشارکت خیرین در استان البرز در ساخت فضاهای آموزشی است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.