صفحه اصلی / استان ها / لرستان / ساماندهی بام لرستان و رودخانه خرم‌آباد

ساماندهی بام لرستان و رودخانه خرم‌آباد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از ساماندهی بام استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز،«گودرز امیری» در مراسم نکوداشت روز خرم‌آباد که در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، گفت: لرستان و به‌ویژه خرم‌آباد مثل بهشت می‌ماند و این شهر گنجیه آثار فاخر تاریخی، فرهنگی و هنری است.

وی اضافه کرد: پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خرم‌آباد بسیار زیاد است و باید از طریق رسانه‌ها این موارد به تصویر کشیده و به سمع و نظر همگان برسد.

امیری در ادامه گفت: رشادت‌های لرستانی‌ها در دفاع مقدس فراموش نشدنی است و به لحاظ توانمندی انسانی نیز این استان شرایط خوبی دارد.

وی به تلاش استاندار لرستان برای آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک اشاره کرد و افزود: امسال با کارهایی که صورت گرفت تعداد گردشگران نسبت به سال گذشته قابل قیاس نبود و همین نشان می‌دهد که پتانسیل استان و به‌ویژه خرم‌آباد در بحث گردشگری بسیار زیاد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در ادامه از ساماندهی رودخانه خرم‌آباد خبر داد و تصریح کرد: در این راستا دو پل دائمی نیز در این رودخانه احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه استاندار مدیری برنامه محور است، اضافه کرد: ساماندهی بام لرستان هم در دستور کار است و به زودی این کار شروع خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این مراسم از تمبر هفته نکوداشت خرم‌آباد رونمایی شد و همچنین کلید این شهر به حاج صادق دارایی‌زاده که پلی به همین نام سال‌ها پیش ساخته و امسال صدمین سال تولدش است، اهدا شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.