صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / چهره های استارتاپی / بیوگرافی و شرح فعالیت های نازنین دانشور موسس تخفیفان
بیوگرافی و شرح فعالیت های  نازنین دانشور موسس تخفیفان

بیوگرافی و شرح فعالیت های نازنین دانشور موسس تخفیفان

نازنین دانشور

موسس تخفیفان

سال تاسیس:۹۰

سوابق و فعالیت های نازنین دانشور

نازنین دانشور متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۲ در تهران که لیسانس مهندسی نرم‌افزار و فوق‌لیسانس IT از دانشگاه امیرکبیر دارد. سالهای زیادی است که در زمینه تجارت الکترونیک در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کند. مدتی را به‌عنوان مدیر فنی در آلمان و انگلستان فعالیت داشته است و خودش گفته است که: همیشه به‌دنبال راه‌اندازی کسب‌و‌کاری مستقل بودم. همیشه فکر می‌کردم که در ایران کاری انجام دهم. در آلمان در شرکت Groupon کار می‌کردم و در بخش فنی فعالیت داشتم. ایده راه‌اندازی سیستمی مشابه این شرک، در ایران ذهن مرا مشغول کرده بود. زمانی که کارمند بودم بر این پروژه هم کار می‌کردم که خودم بتوانم سایت مستقلی داشته باشم.

از ایده تا عمل

خانم دانشور بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه در موسسه کنکوری که قبلا در آنجا درس خوانده بود مشغول تدریس می شود بعد از مدتی به شرکت بهروز می رود و سپس بعنوان برنامه نویس مبتدی در شرکتی مشغول بکار می شود. این شرکت او را برای گذراندن دوره یکساله به انگلستان میفرستد. وی در انگستان بخوبی خود را نشان می دهد به حدی که بعنوان مدیر ارشد پروژه انتخاب می شود و در سن بیست و پنج سالگی به دستاورد بزرگی دست پیدا می کند.

در انگلستان نمونه های مشابه سایت های اینترنت مارکتینگ را می بیند و بعد از برگشتن به ایران نحوه خرید مادرش جرقه راه اندازی یک سورپرمارکت اینترنتی را در ذهن وی روشن می کند. این سایت که “میدانک” نام داشت یکباره در سال ۸۸ با استقبال زیادی مواجه می شود و بدلیل عدم برنامه ریزی روی ارائه خدمات، ترافیک و مشکلات حمل و نقل در تهران با شکست مواجه می شود. او درس بزرگی از این شکست می گیرد و متوجه می شود که برای  شروع هر کاری آموزش یا تجربه کافی باید کسب کرد.

خانم دانشور تجربه ۱۰ ساله کار و فعالیت را  در ایران و آلمان دارند. در آلمان در شرکت Groupon در بخش فنی فعالیت داشت. وی معتقد است تنها تفاوت بین ایرانیان با سایر کشورها تفاوت در نوع نیروی انسانی است، در ایران نیروهای انسانی در ساعات کار میزان و بازده مناسبی ندارند درعوض در روزهای تعطیل، کار می‌کنند. حاشیه آدم‌ها در محل کار بیشتر از بازده فعالیت‌هایشان است. در حالی که کشورهای اروپایی روند عکس این را دارند یعنی در زمان کار تنها کار می‌کنند و زمان تفریح واقعا تفریح می‌کنند.

وی بعد از بازگشت از دوره سه ماهه شرکت تجارت الکترونیک در آلمان به ایران بازمیگردد و تخحفیفان را راه اندازی می کند

سوابق

بنیان گذار سایت تخفیفان

همچنین مطالعه کنید:

jafari

گفتگو با بنیان‌گذار «ترابرنت»، استارت‌آپ برتر جشنواره جایزه ملی لجستیک

مینا حسینی به گزارش کسب و کار نیوز، «ترابرنت» به عنوان نخستین و باسابقه‌ترین بازارگاه اینترنتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.