به گزارش کسب و کار نیوز، هوشنگ بازوند در همایش تولیدکنندگان کالای ایرانی که همزمان با اختتامیه نمایشگاه کالای ایرانی برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: این رهنمود مقام معظم رهبری نشات گرفته از اقتصاد مقاومتی بوده و همه باید در جهت تحقق آن تلاش کنیم.
بازوند اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی با سخنرانی و بنر زدن محقق نمی شود و باید به صورت عملیاتی به آن پرداخته شود.
استاندار کرمانشاه شعار دادن و کار تبلیغاتی را وظیفه صداوسیما و دیگر رسانه ها دانست و اظهار کرد: مدیران و تولیدکنندگان باید به صورت عملیاتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند.
بازوند یادآوری کرد: مخاطب شعار سال مدیران، تولیدکنندگان و مردم هستند که همگی باید برای اجرایی کردن آن بکوشند.
مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه تصریح کرد: اگرچه مردم به عنوان مصرف کننده باید برای تحقق شعار سال مشارکت داشته باشند، اما تولیدکنندگان هم باید خود را جای مصرف کنندگان گذاشته و به این دو نکته توجه داشته باشند که مردم به دنبال خرید کالای با کیفیت و ارزان هستند.
وی با تاکید بر لزوم اهتمام تولیدکنندگان برای تولید کالای ارزان و با کیفیت افزود: کالای گران قیمت و یا بیکیفیت مشتری نخواهد داشت.
وی خطاب به تولیدکنندگان گفت: باید برای فروش کالاهای تولیدی خود از علم بازاریابی بهره بگیرید.
وی ادامه داد: مدیران دولتی هم باید برای بهبود شرایط کسب و کار تلاش کرده و از این طریق بکوشند تا قیمت تمام شده محصولات تولیدکنندگان داخلی پایین بیاید و کالاهای تولید داخل با کیفیت و قابل رقابت شوند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به بازار پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی ایجاد شده در استان در پی وقوع زلزله به خصوص در صنعت ساختمان، از تولیدکنندگان استان خواست این فرصت را از دست ندهند.
انتهای پیام