صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / پروژه کریدور گردشگری بیستون – تاق‌بستان با سرعت پیش می‌رود
پروژه کریدور گردشگری بیستون – تاق‌بستان با سرعت پیش می‌رود

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

پروژه کریدور گردشگری بیستون – تاق‌بستان با سرعت پیش می‌رود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: مطالعات فاز یک و پروژه های عمرانی کریدور گردشگری بیستون – تاق بستان با قوت و سرعت مناسبی پیش می روند.

بیستون -کرمانشاه

جلیل بالایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه کریدور گردشگری بیستون- تاق بستان درحال حاضر در دو بخش فعال است، اظهارکرد: یک بخش از آن پروژه های عمرانی است که توسط دستگاه‌های اجرایی استان در حال انجام‌ است.

وی پروژه ساماندهی میدان امام خمینی(ره) تا ابتدای جاده قدیم توسط شهرداری را ازجمله پروژه های عمرانی در دست اجرا در کریدور گردشگری بیستون – تاق بستان اعلام کرد و افزود: همچنین ایجاد فضای سبز در این مسیر توسط منابع طبیعی استان طی سال گذشته در دو مرحله انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تاکید کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی مجموعه جهانی بیستون نیز با اختصاص اعتبارات جدید توسط راه و شهرسازی درحال انجام است.

وی در ادامه از تهیه عکس های هوایی مسیر و نقشه برداری آن توسط مشاور و پیمانکار پروژه خبرداد و گفت:  مطالعات فاز یک پروژه تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته و طبق تعهد پیمانکار تا شهریور امسال به اتمام خواهد رسید.

بالایی با بیان اینکه بخش دولتی تنها کار مطالعه، طراحی و ایجاد زیرساخت ها را در کریدور گردشگری بیستون – تاق بستان انجام خواهد داد، عنوان کرد: با اتمام مطالعات فاز یک، نظام بهره برداری و نحوه سرمایه گذاری بخش خصوصی که بیشترین سهم را در پروژه خواهد داشت، مشخص می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تاکیدکرد: قطعا پس از تعریف پروژه های مسیر کریدور، استقبال بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این پروژه ها با توجه به موقعیت آن بسیار خوب خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه کریدور گردشگری بیستون _ تاق بستان با قوت و سرعت مناسبی پیش می رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.