صفحه اصلی / استان ها / گیلان / همایش ادبی «العبد» در شهرستان فومن

برای نخستین بار برگزار می‌شود،

همایش ادبی «العبد» در شهرستان فومن

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری همایش ادبی العبد در راستای بزرگداشت آیت‌الله بهجت(ره) در شهرستان فومن خبر داد.

آیت‌الله بهجت

به گزارش کسب و کار نیوز، «یوسف نیک‌انجام» در این‌باره گفت: با توجه به جلسات متعدد برگزار شده توسط ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت(ره)مقرر شده است برنامه‌های پیش‌بینی شده تنها در روز برگزاری مراسم بزرگداشت این عالم ربانی متمرکز نشود.

وی به برگزاری همایش ادبی «العبد» در راستای بزرگداشت آیت‌الله بهجت(ره)در این شهرستان اشاره کرد و افزود:از ماه‌های گذشته برای حضور شاعران ملی،استانی در این همایش فراخوان داده شده است.

نیک‌انجام با بیان این‌که ۱۰۰اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، خاطرنشان کرد: با داوری‌های صورت گرفته ۱۴اثر برگزیده، انتخاب شده است.

وی با بیان این‌که همه تلاشمان برگزاری با کیفیت این همایش است، گفت: این همایش روز سه‌شنبه ۱۱اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ در سالن شهدای خدمتگزار اداره ارشاد فومن برگزار می‌شود.

نیک‌انجام به شعرخوانی شاعران ملی و استانی در وصف آیت‌الله بهجت(ره)اشاره و تصریح کرد: حجت‌الاسلام علی بهجت مهمان ویژه این همایش است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان این‌که آیت‌الله بهجت(ره)در زمینه دین و عرفان شناخته شده است، یادآور شد: متأسفانه به بعد ادبی آیت‌الله بهجت پرداخت نشده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.